کد خبر ۲۵۶۸۱ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
در گروه دوم مرحله نهایی

حریفان سیاه جامگان قم در راه صعود به لیگ برتر مشخص شدند

حریفان تیم فوتبال سیاه جامگان قم در راه صعود این تیم به مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

به گزارش قم نا ، تیم‌هایی که به مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ منطقه‌ای فوتبال رده سنی نونهالان قهرمانی باشگاه‌های کشور رسیده‌اند از فردا بازی‌های خود را در این مرحله برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر آغاز می‌کنند.

نکته جالب توجه این است که تیم فوتبال نونهالان سیاه جامگان و تیم فوتبال نونهالان صبا دو نماینده قم در این مرحله هستند که بعد از هم‌گروهی در مرحله مقدماتی بار دیگر براساس قرعه‌کشی در یک گروه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت می‌کنند.

تیم‌های حاضر در مرحله نهایی در سه گروه تقسیم‌بندی شده‌اند و بازی‌های خود را از فردا براساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال در سه شهر کاشان، تبریز و شیراز برگزار می‌کنند تا در نهایت صعود کننده‌ها به لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور مشخص شوند.

بر این اساس در گروه نخست مرحله پایانی فصل جاری مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال نونهالان خزر لنگرود، موعود زنجان، استقلال نوین ساری، پیشگامان مشهد و دبیری تبریز به میزبانی تیم دبیری تبریز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

قرعه‌کشی مرحله نهایی این بازی‌ها به شکلی انجام شده است که تیم‌های فوتبال نونهالان صبای قم، مقاومت تهران، سیاه جامگان قم، مدرسه عالی مشهد، آبی‌پوشان گیلان غرب و جاوید کاشان به میزبانی نماینده کاشان به دنبال مجوز صعود به لیگ برتر هستند.

همچنین در گروه سوم از مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ منطقه‌ای فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال نونهالان آلومینیوم هرمزگان، ستارگان خرم‌آباد، شاهین پارس جنوبی، کرانه خلیج فارس و بهمن نوین شیراز به میزبانی تیم بهمن نوین شیراز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

این در حالی است که در دور نخست این دوره از مسابقات، تیم‌های سیاه جامگان قم و صبای قم در گروهی پنج تیمی در قم برابر حریفانی از اصفهان، کرج و همدان قرار گرفتند که تیم‌های سیاه جامگان و صبای قم به عنوان دو تیم بر‌تر گروه راهی دور دوم شدند.

تیم فوتبال سیاه جامگان قم در این مسابقات با چهار پیروزی از چهار بازی صدرنشین شد و در دیدار رودررو با صبای قم توانست این تیم را شکست دهد و صبا به عنوان تیم دوم راهی دور دوم شد تا هر دو نماینده قم همچنان شانس صعود به لیگ برتر کشور محسوب شوند.

نکته جالب توجه در خصوص تیم فوتبال نونهالان سیاه جامگان قم این است که این تیم در فاصله زمانی اندک تا شروع مسابقات مرحله نهایی لیگ نونهالان کشور، کمال شیری را برکنار کرده و اکبر روح‌پرور مسئولیت فنی این تیم را بر عهده دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com