کد خبر ۲۶۰۰۹ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۵
مسابقات فوتبال نونهالان کشور؛

صبای قم با شکست برابر نماینده خراسان از صعود فاصله گرفت

تیم فوتبال نونهالان صبای قم با شکست برابر نماینده خراسان رضوی از صعود به لیگ بر‌تر فاصله گرفت.

به گزارش قم نا ، دور دوم از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول نونهالان کشور در حالی برگزار شد که یکی از 2 نماینده استان قم در این گروه در آستانه حذف قرار گرفت.

تیم نونهالان صبای قم که در دور نخست با شکست سنگین 3 بر صفر برابر همشهری خود سیاه جامگان، مسابقات را با شکست آغاز کرده بود در دومین مسابقه خود برابر تیم مدرسه عالی حرفه‌ای بابک مشهد قرار گرفت و برابر این تیم مغلوب شد.

در این مسابقه صبا تلاش زیادی برای کسب پیروزی و بازگشت به کورس مدعیان کرد اما تلاش دو تیم در یک بازی پرگل با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده خراسان رضوی خاتمه یافت تا صبا بدون امتیاز از 2 بازی قعرنشین شود.

صبا در 3 بازی آینده خود برابر تیم‌های مقاومت تهران، جاوید کاشان و آبی پوشان گیلانغرب به میدان می‌رود و برای صعود به لیگ بر‌تر علاوه بر کسب پیروزی در هر 3 بازی باید به دنبال رقم خوردن نتایج لازم در سایر بازی‌ها باشد.

تیم نونهالان صبای قم در مرحله نخست این رقابت‌ها پس از تیم سیاه جامگان قم در رده دوم جدول قرار گرفت و جواز حضور در دور پایانی را به دست آورد.

در پایان این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای و تک بازی برگزار می‌شود تیم نخست گروه به صورت مستقیم به لیگ بر‌تر نونهالان در پاییز 94 راه پیدا می‌کند و یه‌ترین تیم دوم نیز از این گروه‌ها لیگ برتری می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com