کد خبر ۲۵۶۸۹ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
آیت الله وحید خراسانی:

خدمت به خانواده شهدا بهترین وسیله کسب رضای خداوند

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: خدمت به خانواده شهدا بهترین راه برای کسب رضای خداوند متعال است.

به گزارش قم نا  به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، آیت الله حسین وحید خراسانی در دیدار با مدیرکل و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با وی تأکید کرد: خدمت شما به شهدا بهترین کار است و ما نیز برای موفقیت شما دعا می‌کنیم.

وی توصیه کرد: به خانواده شهدا سه چیز را بیاموزید و آن تحکیم عقاید، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام است که با اجر بسیار برای شما خادمان شهدا همراه است.

استاد سطوح عالی حوزه گفت: هر کار و فعالیتی که صورت می‌گیرد باید خود کار و ریشه و ثمره آن کار را بخوبی بشناسیم، کار شما در بنیاد شهید در راستای خدمت به شهدا و ایثارگران بهترین کار است.

وی اضافه کرد: رسیدگی به دلشکستگان که خواه ناخواه فقدان عزیزانشان بار سنگینی بر دل‌هایشان است ثواب بسیاری در پی دارد.

آیت الله وحید خراسانی ادامه داد: از بهترین خدماتی که می‌توانید در این عرصه داشته باشید توجه به قرآن و برگزاری و تقویت برنامه‌های قرآنی در بین این خانواده هاست که ثواب آن هم در دفتر عمل خادمان و هم برای خانواده شهدا ثبت و ضبط است.

این مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: اگر این جمعیت ایثارگر در سطح کشور در برنامه‌ای منسجم روزانه قرآن تلاوت کنند و ثواب این تلاوت را هدیه کنند به امام عصر(عج) در دنیا و آخرت با امام زمان (عج) هستند.

وی گفت: جوانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پدرش را از دست داده و خود امروز کلام خدا را تلاوت می‌کند و به امام زمانش تقدیم می‌کند، امام در شب قدر که دفتر تقدیر به امضا می‌رسد با او چگونه خواهد بود. دست عنایت حضرت همواره بالای سر ایشان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران خدمت این مرجع تقلید گفت: امروز محضر شما فقیه عالیقدر رسیدیم تا از بیانات و رهنمودهای شما در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا بهره‌مند شویم.

سید جواد هاشمی افزود: خادمان به شهدا امروز محضر شما رسیده‌اند تا در سالی که بنام سال همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده بیانات علما و مراجع را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com