کد خبر ۲۵۰۰۱ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۹
با حضور مادران شهدا در بخش خلجستان قم

همایش بزرگ پیاده روی اسوه های صبر و مقاومت در شهر دستجرد برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن، همایش بزرگ پیاده روی مادران شهدا "اسوه های صبر و مقاومت" صبح امروز در شهر دستجرد بخش خلجستان قم برگزار شد.

به گزارش  قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، همزمان با ایام هفته گرامیداشت مقام زن و در طلیعه این ایام، پیاده روی بزرگ مادران شهدا با حضور 400 نفر از مادران و همسران شهدا و بانوان بسیجی و دانش آموزان شهر دستجرد برگزار شد.
در این مراسم که مسئولانی از ادارات استان قم، بخش خلجستان و شهر دستجرد نیز در آن حضور داشتند، شرکت کنندگان، پس از طی مسیر میدان شقایق تا تپه نورالشهدا، به مزار مطهر دو شهید گمنام شهر دستجرد در این محل، ادامه احترام نموده و با قرائت زیارت عاشورا، با آنان در پیمودن راه پرافتخارشان تجدید پیمان نمودند.
در پایان همایش، با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و حاج حسینی بخشدار خلجستان، اعضای شورای شهر و ادارات و نهادهای شهر دستجرد و بخش خلجستان و نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، تعدادی از مادران بزرگوار شهدا با اهداء هدایایی تجلیل شدند.
این همایش به همت تربیت بدنی شهر دستجرد و بخش خلجستان و با همکاری کمیسیون امور بانوان، معاونت نشر آثار و ارزش های مشارکت بانوان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار استان قم، بخشداری و سایر ادارات و نهادهای بخش خلجستان و شهر دستجرد برگزار شد.
لازم به ذکر است جشنواره بزرگ استانی اسوه های صبر و مقاومت نیز با حضور مادران و همسران شهدا و مشارکت کلیه نهادهای استان قم، روز سه شنبه 25 فروردین در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com