کد خبر ۲۵۶۹۵ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت کشتی استان قم از قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در مسابقات انتخابی نهایی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران خبر داد.

به گزارش قم نا ، محسن حلوایی اظهار کرد: برای شناخت ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان به منظور حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان 2015 آسیا قرار است آخرین انتخابی تیم ملی برگزار شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه از استان قم همچون سال‌های گذشته در این انتخابی نمایندگانی حضور دارند و کشتی‌گیران قمی بر روی تشک انتخابی تیم ملی برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی جوانان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: علاوه بر کشتی‌گیران قمی حاضر در این رقابت‌ها، یک داور بین‌المللی از استان قم نیز از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی برای قضاوت رقابت فرنگی‌کاران مدعی عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی استان قم در این دوره از مسابقات دست به سوت خواهد شد، اضافه کرد: دعوت از سعید عباسی داور درجه یک بین المللی کشتی استان قم برای قضاوت در مسابقات کشوری جوانان در حالی صورت می‌گیرد که عباسی امسال میادین مهم برون‌مرزی را نیز پیش‌رو دارد.

حلوایی بیان کرد: براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون کشتی کشورمان، سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی استان قم برای قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کشور که هفته پایانی اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد دعوت شده است.

وی با بیان اینکه این دومین دعوت به عمل آمده از سعید عباسی برای قضاوت در مسابقات کشوری سال جاری به شمار می‌رود، تصریح کرد: مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران روزهای 23 تا 25 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: سعید عباسی داور بین المللی کشتی قم با توجه قضاوت‌ و عملکرد خوب خود در مسابقات سال 2014 قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی کشور تایلند و همچنین در بازی‌های المپیک نوجوانان 2014 جهان به میزبانی کشور چین تجربه بالایی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: به واسطه کسب این تجربیات اکنون سعید عباسی یکی از کاندیداهای کمیته داوران کشتی کشورمان برای اعزام به مسابقات جهانی کشتی فرنگی جوانان است، رقابت‌هایی که در سال جاری به میزبانی کشور برزیل برگزار خواهد شد.

حلوایی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان به میزبانی خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این رقابت‌ها اردوان صاحب از خوزستان به عنوان سرپرست فنی و علی‌اکبر طهماسبی به همراه احمد دامغانی‌نژاد از تهران اعضای هیئت ژوری هستند.

وی یادآور شد: داورانی از استان‌های تهران، زنجان، ایلام، قم، یزد، کردستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، خراسان‌رضوی و البرز در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جوانان کشورمان قضاوت می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com