کد خبر ۲۵۶۹۶ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد

فعالیت 540 شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور

مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران 540 شعبه در سطح کشور دارد و با 2 هزار و 700 نفر در حال خدمت‌رسانی است.

به گزارش قم نا ، سیامک دولتی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه بانک مهر ایران نخستین بانکی است که به صورت قرض‌الحسنه کار می‌کند، اظهار کرد: جذب منابع و تسهیلات در این بانک قرض‌الحسنه صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات این بانک به صورت قرض‌الحسنه در زمینه درمان، تامین مسکن، ازدواج و ... ارائه می‌شود و تلاش همکاران ما این است که با جذب منابع در این سیستم بتوانند احتیاجات اولیه مردم را برطرف کنند.

مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به تفاهمنامه با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف گفت: اصول این بانک بر قرض‌الحسنه استوار است، شبهاتی که برخی اوقات در سایر سیستم‌های بانکی به ذهن می‌آید، در این بانک وجود ندارد، برای جلب توجه مردم نیازمند این هستیم که منابع بیشتری را تجهیز کرده تا در چارچوب آن حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران 540 شعبه در سطح کشور دارد و با 2 هزار و 700 نفر در حال خدمت‌رسانی است.

دولتی با بیان اینکه سرلوحه کار بانک بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی استوار است، گفت: برنامه‌ریزی داشتیم که حوزه تجارت بین‌المللی ارتقاء پیدا کند، بنابراین پس از تفاهم وزارت خارجه و دولت پیگیری می‌شود تا بتوانیم از منابع خارجی و ارتباطی که با بانک‌های اسلامی در دنیا برقرار می‌کنیم، جذب منابع داشته باشیم و این منابع را در راه اهداف بانک در زمینه برطرف کردن نیازهای مردم به کار بگیریم.

وی یادآور شد:‌ فضایی فراهم شده که مردم با دید مثبت‌تر به مجموعه نگاه کنند؛ با سازمان زندان‌ها نیز تفاهم‌نامه داریم که زندانیانی که دوره زندانی را می‌گذرانند، پس از آن به زندان بازنگردند و به این منظور تسهیلاتی در نظر گرفته شده و بر اساس آمار، برگشت زندانیان پس از دریافت این تسهیلات پایین‌تر آمده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com