کد خبر ۳۲۷۹۱ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱
آیت الله نوری همدانی مطرح کردند :

نیروهای وابسته به انقلاب باید وحدت خود را حفظ کنند

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: نیروهای وابسته به انقلاب اسلامی باید با یکدیگر متحد شوند و وحدت خود را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر دوشنبه در دیدار دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی از جهاتی همچون آغاز به کار از زمان انقلاب اسلامی و داشتن طرفداران بسیار، دارای اهمیت است و تأثیرگذار است.

وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی سابقه زیادی دارد و افراد بسیاری از اعضای آن شهید شدند.

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری بسیار حساس است، گفت: وضع دنیای کنونی با گذشته فرق کرده و مشکلات و فجایع فراوانی برای اسلام به وجود آمده است.

دنیای کنونی از نفاق در رنج است

وی با بیان اینکه اوضاع بحرین و بدرفتاری با شیعیان مشکلات بزرگی است، تصریح کرد: امروز دنیا از نفاق رنج می‌برد و کار کردن در دنیای کنونی باید با فکر و اندیشه باشد تا مؤثر باشد.

آیت الله نوری همدانی افزود: لشکرکشی ترکیه به عراق مسائل ساده‌ای نیست. آن‌ها با انقلاب و اسلام واقعی مشکل دارند.

وی تصریح کرد: نیروهای وابسته به انقلاب اسلامی اگر می‌خواهند در انتخابات مجلس و خبرگان موفق باشند باید با یکدیگر متحد شوند و وحدت خود را حفظ کنند.

این مرجع تقلید شیعیان خطاب به دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: فقط وحدت در جریان انتخاب برای شما کارایی دارد و اگر بتوانید نیروهای وابسته به انقلاب و طرفداران آنها را متحد کنید می‌توانید در انتخابات موفق باشید و به هدف خود دست یابید اگر چه این کار مشکلی است.

تأکید بر رسیدگی به مشکلات مردم

وی اضافه کرد: تعداد نیروهای وابسته به انقلاب اسلامی در کشور زیاد است و اگر همه آنها یک فکر و تصمیم واحد داشته باشند موفقیت حاصل می‌شود.

آیت الله نوری همدانی خطاب به دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: به مشکلات مردم رسیدگی کنید و سعی کنید رضایت مردم را جلب کنید.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com