کد خبر ۲۵۷۲۳ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
مدیرکل بنیاد شهید قم:

مراسم بزرگداشت پدران آسمانی و فرزندان شاهد در قم برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران استان قم گفت: مراسم بزرگداشت پدران آسمانی و فرزندان شاهد پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ،  سید جواد هاشمی صبح امروز در نشست خبری همایش تجلیل از پدران آسمانی که در سالن جلسات بنیاد شهید قم برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری همایش‌ها در این مجموعه به پاس زحمات شهدا در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه شهدا آگاهانه در دوران نبرد اندیشه‌های مثبتی را دنبال کردند گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و امروز اگر نفوذ ایران در همه عرصه‌ها در منطقه وجود دارد باید شاکر باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران استان قم افزود: سال همدلی و همزبانی با دولت است و باید با توجه به کلام خداوند در قرآن به ریسمان الهی چنگ بزنیم و متحد باشیم.

وی گفت: مراسم بزرگداشت پدران آسمانی و فرزندان شاهد پنجشنبه ساعت 15 و 30 در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه معاون وزیر امور خارجه سخنران این مراسم است، گفت: تعدادی از والدین و فرزندان شهدا که از نخبگان هستند در این مراسم تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا در این روز قبور پدران و فرزندانشان را گلباران و عطر افشانی می‌کنند افزود: در حال حاضر بیش از هزار نفر از پدران، 3 هزار و 36 نفر فرزند شهید و 3 هزار و 512 نفر از والدین شهدا در قم زندگی می‌کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com