کد خبر ۲۵۷۹۹ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
معاون استاندار قم:

مقابله با قاچاق کالا موجب تقویت بخش خصوصی و اشتغال جوانان می شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: مقابله با قاچاق کالا موجب تقویت بخش خصوصی و اشتغال جوانان می شود.

به گزارش قم نا از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم، طی سخنانی اهمیت آشنایی و تسلط متولیان به مباحث قاچاق کالا و ارز را مورد تاکید قرار داد.

وی نصب دوربین های پلاک خوان در محدوده استان قم را برای کنترل عبور و مرور خودروها ضروری دانست و ادامه داد: قم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیز حضور افراد غیر مجاز و متکدیان در سطح شهر اقدامات بسیار خوبی داشته است و سبب شده تا افراد متخلف از حوزه استان قم دوری گزینند و این باعث افتخار مدیران و مسوولان استان قم است.

بنایی باتاکید بر اقدام فوری در مورد مصرف حامل های انرژی آلوده کننده و تولیداتی که به محیط زیست آسیب می رساند تصریح کرد: باید تولیدات و مصارف را به سمت سوخت پاک و غیر آلاینده ببریم و زمینه برون رفت استفاده از حامل های انرژی مضر مثل نفت کوره که باعث قاچاق این فرآورده ها می شود را فراهم کنیم .

رییس کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم، نتیجه جلسات کمیسیون را در تقویت بخش خصوصی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان بسیار موثر دانست و اضافه کرد: تلاش های بی شائبه اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کنار اثرات اقتصادی و رونق تولید در کشور اجر معنوی و پاداش اخروی را نصیب خدمت گذاران مردم خواهد کرد.

بنایی ادامه داد: پیشرفت کارها و ارتقاء شاخص های تولید و رشد اقتصادی با کار و تلاش شبانه روزی بدست می آید و مسوولان استان قم این توانایی را در خود ثابت کرده اند و انشاء الله در سال جاری بتوانیم با توجه به شعار سال رهبر معظم انقلاب با همدلی و همزبانی بیشتر شاهد هم افزایی بهتر مدیران استان استان در بخش های مختلف باشیم.

وی گفت: اقدامات به موقع و تدابیر کارشناسی شده توسط مدیران تعالی و پیشرفت استان قم را در پی خواهد داشت.

در ابتدای جلسه اعضای کمیسیون به ارائه گزارشهای از اقدامات صورت گرفته و آمار های حوزه خود در مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداختند.

در پایان جلسه نیز لوح های تقدیری از سوی حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری به تعدای از اعضای جلسه اعطاء شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com