کد خبر ۲۷۱۳۸ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
مسئول دفتر قرآن و عترت ارشاد قم:

آخرین مهلت اعتراض به نتایج سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه اعلام شد

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اعلام نتایج سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه گفت: 20 خرداد آخرین مهلت اعتراض به نتایج این آزمون است.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر شفیعی با بیان اینکه سیزدهمین دوره آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه نیمه اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی امنیتی استاندار در قم برگزار شد، اظهار کرد: نتایج این آزمون اعلام شده است که شرکت کنندگان در آزمون می‌توانند از طریق سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگاه آزمون‌های سراسری از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
وی همچنین عنوان کرد: کسانی که به نتیجه آزمون خود اعتراض دارند تا 20 خرداد مهلت دارند که از طریق سایت مذکور قسمت «گزارش مشکل»، اعتراض خود را وارد کنند.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مفاهیم مقدماتی، مفاهیم تکمیلی، تدبر در قرآن، مفاهیم نهج البلاغه، حفظ جزء 30، حفظ جزء اول، حفظ موضوعی قرآن، حفظ 5 جزء اول، حفظ 10جزء اول، حفظ 15 جزء اول، حفظ 20 جزء اول و همچنین حفظ کل قرآن کریم را رشته‌های رقابتی این آزمون برشمرد و افزود: شرکت کنندگان در این آزمون از سوی موسسات وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و همچنین به صورت آزاد در این آزمون حضور داشتند.

دبیر ستاد برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه در قم ادامه داد: صدور گواهینامه قبول‌شدگان تا تیرماه و تقدیر از برگزیدگان نیز در تابستان سال جاری صورت خواهد گرفت.

علاقمندان برای شرکت در دوره‌های بعد این آزمون می‌توانند به یکی از موسسات قرآن و عترت استان مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com