کد خبر ۲۵۹۹۰ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
مدیرکل هواشناسی استان قم عنوان کرد

برگزاری مسابقه ادبی با موضوع وظایف سازمان هواشناسی در قم

مدیرکل هواشناسی استان قم از برگزاری مسابقه ادبی با موضوع وظایف سازمان هواشناسی ویژه دانشجویان رشته ادبیات و اعضای انجمن‌های ادبی در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، یحیی زارع با اشاره به برگزاری مسابقه ادبی وظایف سازمان هواشناسی اظهار کرد: این مسابقه در تمام دانشگاه‌های استان قم و تمام انجمن‌های ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقه اظهار کرد: این مسابقه از پانزدهم اردیبهشت تا پایان خردادماه سال جاری اجرا و به نفرات اول تا سوم هر رشته و قالب ادبی هدایایی ارزشمندی اهدا خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان قم افزود: علاقمندان می‌توانند در دو رشته شعر و نثر و در دو قالب طنز و جدی در این مسابقه شرکت کنند.

زارع اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در بخش نثر نویسی مسابقه می‌توانند در قالب‌های طنز یا جدی با موضوع اگر شما کارشناس هواشناسی بودید، یک روز آفتابی، بارانی یا برفی را چگونه در تلویزیون گزارش می‌کردید شرکت کنند.

وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در رشته شعر نیز می‌توانند در دو قالب طنز یا جدی، با موضوع وظایف سازمان هواشناسی کشور سروده‌های خود را در مسابقه شرکت دهند.

مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه بهینه شدن ادبیات گزارش در هواشناسی استان و آشنایی هر چه بیشتر جوانان دانشجو با وظایف سازمان هواشناسی را از جمله این اهداف برشمرد و گفت: ایده‌های خلاقانه، نو و بدیع در الویت انتخاب آثار برگزیده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نحوه چگونگی ارسال آثار ابراز کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی قم - 45 متری صدوق - خیابان یاسمن - اداره کل هواشناسی استان قم و یا صندوق پستی 3343-37185 ارسال کنند.

مدیرکل هواشناسی استان قم ادامه داد: همچنین پست الکترونیکی اداره کل هواشناسی استان به نشانی ghommeto@gmail.com برای این منظور در نظر گرفته شده است.

زارع یادآور شد: آثار منتخب در این مسابقه به مسابقه کشوری که توسط سازمان هواشناسی کشور برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com