کد خبر ۲۶۰۹۶ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵

امیر آبادی : امروز جهان شاهد نمایان شدن چهره ی وحشیانه دولت آل سعود است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقات امروز منطقه، نشان دهنده نقشه شوم آمریکا و کشورهای استکباری علیه مردم بی گناه یمن است،گفت: امروز جهان شاهد نمایان شدن چهره ی وحشیانه دولت آل سعود است.

به گزارش قم نا به نقل از قم فردا ، احمد امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی مردم قم علیه جنایت های رژیم آل سعود با بیان این که مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که در کنار مردم مظلوم و بی گناه جهان هستند، اظهار داشت: اتفاقی که این روزها  در منطقه در حال رخ دادن است،نشان دهنده نقشه شوم آمریکا و کشورهای استکباری علیه مردم بی گناه یمن و محور مقاومت است.

وی ضمن محکوم کردن حملات عربستان سعودی به یمن، تصریح کرد:  امروز جهان شاهد نمایان شدن چهره ای وحشیانه دولت آل سعود است.

امیرآبادی با بیان این که رژیم آل سعود کودکان و زنان بی گناه یمنی را قتل و عام می کند، ابراز داشت: این رژیم کاملا وابسته به امریکا و صهیونیسم است و همان جنایت های را انجام می دهد که این کشورها تا دیروز در غزه انجام می داند.

وی ضمن انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایات، تاکید کرد: سکوت مجامع بین المللی در برابر کشتار مردم یمن نشان می دهد که سازمان های بین المللی کاملا تسلیم قدرت های بزرگ دنیا هستند و تنها اسمی از این سازمان ها مانده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، افزود: سازمان های بین المللی و به خصوص شورای امنیت سازمان ملل آلت دست آمریکا است و در هر جایی که منافع این کشور در خطر باشد، ورود پیدا می کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com