کد خبر ۲۴۵۰۰ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵
احمد امیرآبادی نماینده مردم قم :

اجرای مصوبات مجلس سبب تحقق منویات مقام معظم رهبری می شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مصوبات مجلس سبب تحقق منویات مقام معظم رهبری می شود،یکی از نکاتی که در سال 94 مهم است، موضوع تعامل مجلس و دولت به جهت حل مسائل کشور و مردم به خصوص مسائل اقتصادی است.

احمد امیر آبادی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی قم نا وی افزود: مقام معظم رهبری امسال و در گذشته روی مباحث مختلفی که در اقتصاد مقاومتی وجود دارد به ویژه در زمینه اقتصاد دانش بنیان، صنعت و تولید تاکید کردند.

نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم مواردی که ما در ماه‌های پایانی سال 93 در مجلس تصویب کردیم را اگر دولت در سال 94 شروع به اجرا کند، قطعا بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

وی گفت: در سال 94 مذاکرات با دشمنان ملت شاید به نوعی به ویژه در زمینه هسته ای در حال پایان یافتن است، همانطوری که حضرت آقا فرمودند، ما به آمریکایی ها اعتماد نداریم.

فراهانی ادامه داد: به جهت اینکه اینها قطعا بر اساس آنچه برداشت ما هست، تا زمانی که ما پایبند و مقید به آرمان های انقلاب و شهدا هستیم، دست از دشمنی با ما بر نمی دارند.

فراهانی تصریح کرد:  قطعا اگر موضوع هسته ای را ما به صورت کامل حل کنیم، آنها روی موضوعات دیگری بهانه می گیرند، بنابراین سال 94 سال مهمی است.

وی ابراز داشت: همچنین ما دو انتخابات مهم هم در این سال داریم و انشاالله مردم ایران مثل سال های گذشته و در انتخابات های گذشته حضور پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد ضرورت دارد برای اینکه هم این حماسه خلق شود و هم مشکلات مردم حل شود، باید آن همدلی و همزمبانی بین ملت، دولت، و مجموعه حاکمیت صورت گیرد.

فراهانی تاکید کرد: دولت هم علاوه بر اینکه کارها را خوب پیش می برد، مصوبات مجلس را عملیاتی می کند و انشاالله قانون مداری را هم رعایت خواهد کرد، بتواند به عنوان یک پیمانکار خوب برای مردم کارها را آماده کند.

وی تاکید کرد: بخش اعظمی از کاری که دولت می‌تواند انجام دهد، واگذاری کارها به خود مردم است، آنجایی که مردم به صحنه آمدند و فعالیت کردند، ما موفق تر بودیم.

نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نکته مهم این است که آن روحیه ایثار، از خود گذشتگی و جهاد باید در بین مدیران ما بیشتر شود و بیشتر نمود داشته باشد، چرا که هر جایی ما این روحیه را داشتیم موفق تر عمل کرده ایم.

فراهانی ادامه داد: نمونه آن کارهایی است که نیروهای جهادی با روحیه بسیجی در حال انجام دادن هستند، فازهای پارس جنوبی که به دست توانمند قرارگاه خاتم الانبیای سپاه احداث شدند از همین موارد هستند و در سال 94 هم تعدادی دیگر از این پروژه ها افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: اگر این تفکر و این روحیه در همه جای کشور حاکم شود، دشمنان ما به ویژه در راس آن آمریکایی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند و ملت ما مثل گذشته حتما در این موضوع تحریم ها هم موفق هستند. 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com