کد خبر ۲۶۱۴۲ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
رئیس اتحادیه بافندگان استان قم مطرح کرد

ارائه محصولات اصناف قم در نمایشگاه مسجد مقدس جمکران

رئیس اتحادیه بافندگان استان قم با اشاره به برپایی نمایشگاه مهدویت، امام و انقلاب اسلامی در مسجد مقدس جمکران گفت: برخی از اصناف که در رسته‌هایی از جمله فرش‌بافی تولیداتی دارند، محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند.

به گزارش قم نا ، غلامرضا اخوان در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد که ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با تاکید بر آمادگی اصناف برای پذیرایی از زائران شعبانیه مطرح کرد: هر چند فشارهای اقتصادی برای اقشار مختلف جامعه اسلامی مشکلات به وجود آورده است، اما اصناف قم در سال جاری هزینه‌های قابل توجهی برای پذیرایی از زائران شعبانیه در نظر گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: ایستگاه صلواتی اصناف همزمان با 13 خرداد در ابتدای اتوبان قم تهران برپا می‌شود و به مدت سه روز و شب از زائران شعبانیه پذیرایی می‌کند.

رئیس اتحادیه بافندگان استان قم با اشاره به برپایی نمایشگاه مهدویت، امام و انقلاب اسلامی در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: برخی اصناف قم که در رسته‌هایی از جمله فرش‌بافی تولیداتی دارند، محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند.

همچنین ذبیح‌الله عبداللهی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری قم در ادامه این جلسه طی سخنانی با اشاره به فعالیت کمیته‌های پشتیبانی بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در قم تصریح کرد: فرمانداری قم با استفاده از ظرفیت خود کمیته‌های مختلف را با حضور دستگاه‌های استانی تشکیل داده تا بتواند به بهترین شیوه از زائران شعبانیه پذیرایی کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com