کد خبر ۲۶۲۱۱ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد

تقویت توان امدادی محورهای مواصلاتی قم در نیمه خرداد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از تقویت توان امدادی محورهای مواصلاتی استان قم در ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی خبر داد.

به گزارش قم نا ، مهدی فراهانی با اشاره به تقارن ایام نیمه شعبان و ارتحال امام (ره) و برگزاری جلسه‌ای با حضور استان‌های مرکز کشور در خصوص برنامه‌ریزی برای این ایام گفت: امسال شرایط خاصی داریم که منجر شد تا از شهرهای مجاور برای خدمات‌رسانی مطلوب کمک بگیریم.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته از استان‌های همجوار می‌خواستیم تا در صورت لزوم کمک کنند اما امسال شرایط خاص است و همکاری همه‌جانبه ارگان‌ها و استان‌های همجوار را می‌طلبد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اضافه کرد: در مناسبت‌های پیش رو مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کند و این شرایط با کمک استان‌های همجوار با نتیجه‌ای مطلوب همراه خواهد شد.

فراهانی ادامه داد: استان‌های مجاور کاشان، تهران، سمنان و مرکزی می‌توانند با کمک‌های امدادی مشکلات جاده‌ای را حل کنند، تقویت توان امدادی محور گرمسار و اتوبان تهران - قم و قم - کاشان از برنامه‌های ما در این مناسبت‌ها است.

وی تاکید کرد: در زمینه برگزاری بهتر مراسم نیمه شعبان و رحلت امام خمینی(ره) نیازمند نیروهای امدادی مجرب و ویژه هستیم که بتوانند ما را در خدمت‌رسانی مطلوب و هرچه بیشتر یاری کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com