کد خبر ۲۷۱۱۹ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم خبر داد:

نصب بزرگترين بنر بزرگداشت حضرت امام(ره) در استان قم

مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، از نصب بزرگترين بنر بزرگداشت حضرت امام خميني(ره) بر روي ساختمان اين اداره کل در بلوار جمهوري اسلامي خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، حسين محمودي در گفت و گويي ضمن تشريح فعاليت ها و برنامه هاي اين اداره کل در ايام نيمه شعبان، رحلت امام خميني(ره) و قيام خونين 15 خرداد، اظهار داشت: چاپ و نصب بنر با موضوع مهدويت، چاپ و توزيع پوسترهاي نفيس، برگزاري مسابقه کتابخواني درس هايي از اخلاق امام(ره) با سيسات بهبود سبک زندگي، برپايي ايستگاه صلواتي و حضور فعال در نمايشگاه گردشگري، مذهبي و زيارتي در جمکران از جمله اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم به منظور پاسداشت مناسبت ها در اين ايام بود.
وي به نصب بزرگترين بنر بزرگداشت حضرت امام خميني(ره) توسط اين اداره کل در استان اشاره کرد و ابراز داشت: اين بنر بر روي ساختمان اين اداره کل در بلوار جمهوري اسلامي نصب شد.
مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در پايان از ارسال پيام کوتاه با مضامين گراميداشت اين ايام به قشرهاي مختلف استان خبر داد و عنوان کرد: برپايي نمايشگاه عکس به مناسبت ايام رحلت حضرت امام خميني(ره) و فرارسيدن سالروز قيام خونين 15 خرداد از ديگر اقدامات اين اداره کل در اين ايام بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com