کد خبر ۲۶۱۴۹ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
در جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح شد:

شورای شهر قم به چند قلوها هدیه میلیونی می دهد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم از هدیه شورا به چند قلوهای قمی و هدیه دو میلیون تومانی به هر قل از چند قلوها خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آتش زر روز یکشنبه در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: لایحه ای را به شورای شهر آورده ایم که خانواده هایی که دارای فرزندان سه قلو و بالاتر می شوند به ازای هر قل از سوی شهرداری قم دو میلیون تومان هدیه دریافت کنند.

وی افزود: قرار بود در این جلسه به درخواست مساعدت آقای مجتبی اصغری صاحب پنج قلوهای تازه متولد شده قمی رسیدگی کنیم اما طرح کلی فوق را تصویب می کنیم که از این پس مشکلی برای پرداخت به سایر چند قلوها وجود نداشته باشد.

وی بیان داشت: در این لایحه تنها تولد ملاک نیست و شرط برای پرداخت هدیه، ادامه حیات است و کلیه چند قلوهایی که از یک سال پیش تا امروز متولد شده اند هدیه پرداخت خواهد شد.

آتش زر درادامه با اشاره به انتخاب شهردار جدید قم و صدور حکم وی بیان داشت: شعار صداقت و شفافیت حلقه مفقوده کار در شهرداری قم است و امیدواریم این حلقه مفقوده توسط شهردار جدید مد نظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات و مسائل حقوقی شهرداری آن است که همیشه سعی می کند ارزان ترین بیمه را انتخاب کند این در حالی است که باید معتبر ترین بیمه را انتخاب کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: چگونگی تنظیم قرارداد با بیمه بسیار مهم است چرا که معمولا بیمه ها از مسوولیت فرار می کنند و چون شهرداری حوادث زیاد دارد و قضات نیز معمولا به ضرر شهرداری حکم می دهند باید به هنگام عقد قرارداد با بیمه ها دقت لازم از سوی مدیران شهرداری صورت پذیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com