کد خبر ۲۸۷۰۸ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶

لزوم انتصاب های بومی در شهرداری

تجربه گذشته نشان می دهد با انتصاب مدیران غیربومی در این سازمان ها سرعت تصمیم گیری کند واغلب تیرها به خطا می رود . شورای اسلامی شهر قم حالا که نتوانسته است مدیریت عالی شهر را به یک قمی اصیل بسپارد بهتر است در انتصاب زیر مجموعه های شهرداری دقت بیشتری بر عملکرد شهردار داشته باشد. چراکه این اقدام انگیزه انبوه نیروهای ارزشی و توانمند در شهرداری قم را به مرور کم ودر انجام رسالت حساس خود دچار مشکل می کند. عیب بزرگتر این اقدامات این است که با تعویض شهردار در آینده مدیریت شهری با آمد ورفت های اتوبوسی به شدت آسیب می بیند چیزیکه متاسفانه در مملکت ما باب شده است ولی یکی از وظایف شورا که نماینده مردم هستند دفاع از حقوق شهروندان ونیروهای شهرداری و برخورد با این موارد است. البته این به معنای سلب اختیار مدیریتی شهردار نیست چراکه ایشان با هر سلیقه ای که بخواهند الحمد اله در کلان شهر قم نیروهای با کیفیت وجود دارد تا مجبور نباشیم به همکاران و دوستان آقای شهردار از اصفهان زحمت بدهیم. موضوع دومی که شورای شهرباید برعملکرد شهرداردقت داشته باشد مطالبه معوقات مراکز دولتی و مرا کزفرهنگی ومذهبی شبه دولتی است که درگذشته اراده ای برای احیای آن نبوده وجبران کمبود مطالبات این بخش بر گرده مردم وکاسبان با درآمد جزستگینی کرده است .مردم خواستار این موضوع از نمایندگان خود هستند مراکزی که خدمات کشوری و بین المللی در قم دارند باید متناسب به گستردگی خود مطالبات شهرداری را پرداخت کنند تا شاهد سرعت بخشیدن به طرح های مهم عمرانی شهر باشیم قطعا ارتباط این چنین موضوعاتی با انتصابات بومی تسهیل کننده وبا اراده وانگیزه محلی بیشترمحقق خواهد شد . امید است در انجام رسالت خود در خدمت رسانی به مردم شریف و نجیب قم بیش از گذشته بکوشیم که وضعیت پیشرفت پروژهای مهم وحیاتی قم مثل تقاطع عمار و یاسربا پانزده خرداد در شان مردم قم نیست و نگاه مردم به عملکرد نمایندگان خود در شورا و شهردار جدید دوخته شده است.

 

علی محمدی

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
4
قمی ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴

واقعا براتون متاسفم

پاسخ
3
حسن ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳

مهم خدمت و صلاحیت که اقای سقاییان دارند
منم موافقم باید تاسف خورد

پاسخ
2
مهرانه از قم ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹

خدمات درخشان آقای دکتر سقائیان نژاد بسیار فراوان می باشد لذا به دلیل عدم توانایی در برخی از مدیران شهرداری قم آوردن مدیران غیر بومی اجتناب ناپذیر است .هدف خدمت به مردم می باشد و تنها کار کردن.
قطعا این تیم جدید مانند مدیران شهردار سابق قم نمی باشند که فقط به خودشان و جیب خودشان فکر کنند.
شما هم بهتر است کمی منصف باشید0

پاسخ
0
علی عبدالعلی ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۵

درقم فردتوانا نداریم چرا از افراد دیگرکه افکار بازتری نسبت به مدیران قبلی دارند استفاده نشودشهردارقبلی هم به قم خدمات زیادی کرد

پاسخ