کد خبر ۲۶۱۵۴ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم:

شهرداری فقط به ارزان بودن بیمه‌ها توجه نکند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم گفت: شهرداری قم نباید همواره به دنبال ارزان‌ترین بیمه‌های مسئولیت برای مدیران خود باشد زیرا مشکل فرار از مسئولیت توسط شرکت‌های بیمه به وجود می‌آید.

به گزارش قم نا ، امروز بحث پرداخت دیه در حق افرادی که از شهرداری قم شکایت دارند باز هم در جلسه شورای شهر داغ بود.

پس از بحث و تبادل نظرهای فراوانی که در این زمینه صورت گرفت و البته منجر به تصویب لوایح مربوطه یعنی پرداخت دیه‌ها شد، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم به بیان مطالب مهمی در این زمینه پرداخت.

وی گفت: شهرداری همیشه نباید به دنبال ارزان‌ترین بیمه‌ها باشد زیرا در نهایت شاهد وضعیت امروز خواهیم بود که قراردادها با بیمه توسعه بسته شده‌اند و این شرکت به دلیل ورشکستگی، توان پرداخت ندارد.

آتش‌زر با بیان اینکه تنظیم قراردادهای بیمه هم اهمیت زیادی دارد و باید تمام موارد را در آن رعایت کرد گفت: حقیقت آن است که بیمه‌ها همواره درصدد فرار از مسئولیت‌ها هستند بنابراین در تنظیم قراردادها باید راهکارهایی برای مانع شدن از این مسئله اندیشید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: شهرداری نهادی است که معمولا شکایت از آن صورت می‌گیرد و طبق رویه‌ای هم که در حال حاضر وجود دارد قضات معمولا به ضرر شهرداری رأی می‌دهند.

وی ادامه داد: در هنگام عقد قراردادهای بیمه هم باید به این مسئله توجه داشت و همچنین شرکت‌هایی را انتخاب کرد که تعهدات بیشتری را قبول می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com