کد خبر ۲۶۱۷۰ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
با حضور رئیس مجلس

چهارمین هم‌اندیشی تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب در قم برگزار می‌شود

چهارمین هم‌اندیشی تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا معممی‌مقدم ‌اظهار داشت: این هم اندیشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 اردیبهشت با حضور مسئولان 200 تشکل شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل مرکز توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ‌علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین ‌سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از سخنرانان اصلی این هم اندیشی هستند.

وی «تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کانون همدلی و همزبانی دولت و ملت» را شعار اصلی این هم‌اندیشی بیان کرد و گفت: برنامه‌ریزی عملیاتی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری از اولویت‌های اصلی این هم اندیشی است.

 مدیرعامل مرکز توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری کارگاه‌هایی با عناوین کارگروه تبلیغ و ارتباطات دینی، محورهای تحول آفرین جبهه فرهنگی انقلاب و کارگروه تبیین نقش تشکل‌ها در تحقق شعار سال و همچنین دیدار با آیت‌الله العظمی جوادی آملی و بازدید از کارگاه ساخت حرمین عسکریین از جمله برنامه‌های این هم‌اندیشی است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com