کد خبر ۲۶۱۸۳ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
سرپرست هیئت کاراته استان قم خبر داد

حضور 2 کاراته‌کای قمی در اردوی تیم‌ملی کاراته امید

سرپرست هیئت کاراته استان قم از تشکیل اردوی جدید تیم ملی کاراته رده سنی امید کشورمان با حضور دو نماینده از کاراته قم خبر داد.

به گزار ش قم نا ، علیرضا برخورداری اظهار کرد: بعد از درخشش کاراته‌کاهای قم در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید کشور و همچنین با توجه به سوابق خوب چند چهره شاخص کاراته قم در مسابقات آسیایی سال گذشته امید زیادی داشتیم که امسال چند نماینده از قم در مسابقات کاراته قهرمانی جهان به میدان بروند.

وی تصریح کرد: دوستداران این رشته ورزشی به خوبی می‌دانند که آوردگاه مسابقات جهانی 2015 پیش‌روی چهره‌های مستعد و آینده‌دار کاراته کشورمان است و به همین دلیل کاراته‌کاهایی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی در این رویداد مهم هستند، کار سختی دارند.

سرپرست هیئت کاراته استان قم افزود: با توجه به انتخابی که از سوی کادر فنی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال صورت گرفته اکنون تنها در رده سنی امید و دو نماینده از کاراته قم در سطح ملی حضور دارند و در رده‌های نوجوانان و جوانان نماینده‌ای نداریم.

وی با اشاره به برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته رده سنی امید پسران کشورمان از امروز، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کادر فنی این تیم، دور جدید تمرینات تیم کاراته امید پسران ایران از امروز در مهرشهر کرج آغاز می‌شود.

برخورداری خاطرنشان کرد: اردونشینان تیم ملی کاراته امید پسران ایران اردوی آماده‌سازی خود را در خانه معلم ایرانشهر مهرشهر کرج تشکیل می‌دهند در حالی که این اردو به مدت سه روز ادامه پیدا می‌کند و از قم نیز کاراته‌کاهایی در اوزان منهای 67 و 75 کیلوگرم حضور دارند.

وی به حضور علیرضا قاضی و علی نجفی به نمایندگی از قم در اردوی جدید تیم ملی امید کاراته ایران اشاره کرد و افزود: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی درون اردویی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران کاراته کشور از قم تنها علیرضا قاضی و علی نجفی به مرحله بعدی اردو راه پیدا کردند.

سرپرست هیئت کاراته استان قم افزود: خوشبختانه قاضی و نجفی در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی امید چهره‌ خوبی از خود به نمایش گذاشتند تا تنها کاراته‌کاهای قمی در اردوی تیم ملی باشند و نسبت به حضور آنها در مسابقات جهانی خوش‌بین باشیم.

وی تصریح کرد: علیرضا قاضی در وزن منهای 67 کیلوگرم و علی نجفی در وزن منهای 75 کیلوگرم رده سنی امید نمایندگان استان قم در مرحله بعدی اردو خواهند بود، در حالی‌که سالن شهید کبکانیان تهران میزبان این مرحله از اردوی تیم ملی خواهد بود.

برخورداری افزود: پس از برگزاری رقابت انتخابی رده‌ سنی امید در وزن منهای 67 کیلوگرم علیرضا قاضی از قم در کنار میلاد افشانی و رامین قره‌گوزلو برای عضویت در تیم ملی تلاش می‌کند و رقبای علی نجفی نیز در وزن منهای 75 کیلوگرم علی فنون، علی بهبود، آرش علی‌نژاد و محمدرضا گیلان‌پور هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com