کد خبر ۲۹۷۹۹ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵

دور نهایی تمرینات تیم ملی کاراته ایران در قم آغاز شد

سرپرست هیات کاراته استان قم گفت: دور نهایی اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، در قم آغاز شد.

به گزارش قم نا ، علیرضا برخوردار روز چهارشنبه در حاشیه آغاز این اردو گفت: ملی پوشان کاراته کشورمان از امروز تمرینات خود را زیر نظر غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان و سایر اعضای کادر فنی در قم آغاز کردند.
وی بیان داشت: تیم ملی کاراته تمرینات خود را در خانه کاراته استان قم واقع در مجموعه ورزشی راحله برگزار می کند و این اردو قرار است تا روز جمعه ششم شهریور ادامه داشته باشد.
وی افزود: این مرحله از اردوی کاراته کاهای بزرگسال، پانزدهمین مرحله از اردوی تیم ملی است و ملی پوشان کاراته کشور هفته آینده پس از اتمام اردوی پایانی در قم، ایران را به مقصد یوکوهامای ژاپن ترک خواهند کرد.
برخوردار یادآور شد: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شهریورماه امسال به میزبانی شهر یوکوهاما در ژاپن، مهد کاراته جهان برگزار می شود و شاگردان دباغیان مصاف سختی با تیم های شرق آسیا برای قهرمانی در این قاره در پیش دارند.
وی افزود: از استان قم، امیر مهدی زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم بخش کومیته در جمع ملی پوشان حضور دارد ضمن اینکه غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی نیز دیگر نماینده جامعه کاراته قم در تیم ملی به شمار می آید.
سرپرست هیات کاراته استان قم بیان داشت: مهران قربانعلی پور در کاتای انفرادی، رضا خداشناس، سید جمشید حسینی و بهنام قاسمی در کاتای تیمی، رضاروشن، امیر مهدی زاده، حسین سمندر، بهمن عسگری، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، ایمان سنچولی، ابراهیم حسن بیگی، سعید احمدی، یونس نوروزی در کومیته تیمی و انفرادی مردان نفرات تیم ملی ایران را تشکیل می دهند.
وی گفت: سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا 12 تا 16 شهریور ماه در یوکوهامای ژاپن برگزار می شود که تیم ملی مردان و زنان کشورمان برای حضور در این پیکارها بامداد شنبه هفتم شهریورماه از طریق دوبی عازم یوکوهاما محل برگزاری مسابقات می شود.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com