کد خبر ۳۰۵۷۴ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
سرپرست هیئت کاراته قم :

آوای رزم قم صاحب ۸ مدال مسابقات بین‌المللی تهران شد‌

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: تیم کاراته آوای رزم قم صاحب ۸ مدال مسابقات بین‌المللی سبک شیتوریو یونیون تهران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علیرضا برخورداری اظهار داشت: باشگاه آوای رزم قم موفق شد 8 مدال رنگارنگ از مسابقات کاراته بین‌المللی سبک شیتوریو یونیون تهران که با حضور 200 کاراته کا از کشور‌های مختلف برگزار شد کسب کند.

وی افزود: در این مسابقات رضا دهقان مدال طلای وزن منهای 39‌کیلوگرم نوجوان را بر گردن آویخت و تنها طلایی آوای رزم قم در این دوره از مسابقات بین المللی سبک شیتوریو یونیون بود.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: در وزن منهای 30 کیلوگرم پیام عبدالحسینی، در وزن منهای 42 کیلوگرم کیلوگرم محمد مهدی اسماعیل‌زاده و در وزن به اضافه 52‌کیلوگرم محمد صفری از رسیدن به مدال طلا باز ماندند و سه مدال نقره کاراته را برای کشورمان و استان قم به دست آوردند.

برخورداری بیان کرد: در وزن منهای 33‌کیلوگرم نوجوانان محمد رضا نظری و در وزن به اضافه 42 کیلوگرم رامین یوسفی و محمد حسین قوی عهد از رسیدن به فینال بازماندند و به 3 مدال برنز دیگر برای آوای رزم قم دست یافتند.

وی عنوان کرد: تیم آوای رزم در کومیته تیمی جوانان با ترکیب محمد جواد بلند، پوریا عبدالحسینی، امید حلوایی، سینا سلیمی، امیرحسین حجازی راد، علی‌اکبر اسود و امیر‌حسین جان‌قربان با مربیگری پیمان نظری به مدال برنز قهرمانی تیمی این دوره از مسابقات دست یافتند.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: در نخستین دوره از مسابقات کاراته قهرمانی سبک شیتوریو یونیون که سالن پیام مخابرات تهران برگزار شد کاراته کاهایی از بیش از 15 کشور و نیز کاراته کاهای کشورمان حضور داشتند.

برخورداری خاطرنشان کرد: کاراته کاهای آوای رزم قم که در لیگ جوانه‌های کشور صدر نشین گروه 2 هستند در مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان جهانی WSKF که در تمامی رده‌های سنی در همدان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com