کد خبر ۲۶۲۲۸ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی «از حریم فاطمی تا حریم رضوی»

مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که با عنوان «از حریم فاطمی تا حریم رضوی» در دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود، تا پایان شهریورماه تمدید شد.

به گزارش قم نا ، مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که با عنوان «از حریم فاطمی تا حریم رضوی» در دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود، تا پایان شهریورماه تمدید شد.

پیش از این پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت شرکت در این جشنواره اعلام شد. همچنین قرار است اختتامیه آن نیز مهرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی قم برگزار شود.
این جشنواره در سه بخش مقاله، دل‌نوشته و کلیپ برگزار خواهد شد. بخش مقاله شامل محورهای ولایت‌مداری حضرت معصومه(س)،‌ نحوه مواجهه امام رضا(ع) با فرق انحرافی و اخلاق رضوی و فاطمی خواهد بود.

هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو و هجرت حضرت معصومه(س) از مدینه تا قم نیز محورهای بخش دل‌نوشته تعیین شده است. همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بخش کلیپ نیز می‌توانند در محورهای هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو، هجرت حضرت معصومه(س) از مدینه تا قم و زیارت حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در این جشنواره شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، تمامی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، مؤسسات آموزشی غیر انتفاعی، علوم پزشکی، جامع علمی ـ کاربردی، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

تمامی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های دولتی، مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی،‌ علوم پزشکی، جامع علمی ـ کاربردی، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://www.qut.ac.ir/ مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، 14 دانشگاه کشور در موضوعات مختلف میزبانی از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را بر عهده دارند.

منبع : ایکنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com