کد خبر ۲۶۲۵۲ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۴
در دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با مدیران رسانه های قم مطرح شد:

تعامل و همکاری صدا و سیمای مرکز قم با رسانه های استان افزایش می یابد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در دیدار با مدیران رسانه های استان قم بر تعامل با رسانه های استان تاکید کرد و گفت: در دوره مدیریت جدید صدا و سیمای مرکز قم تلاش می شود؛ همکاری با سایر رسانه ها افزایش یابد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم، حجت الاسلام لطفی نیاسر با استقبال از بهره گیری از اخبار سایر رسانه ها در بخش های خبری صدا و سیمای مرکز قم، گفت: انتشار اخبار نقل شده از دیگر رسانه ها با ذکر منبع خواهد بود.

وی افزود: نقد منصفانه همراه با ارائه راهکارهای دلسوزانه از نهادها و دستگاه های اداری و اجرایی استان می تواند در تقویت نظام موثر باشد تا بجای تضعیف کلیت نظام بهانه را از دشمنان گرفته شود و در رسیدگی به امور مردم تسهیل و رفع مشکل شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر از مدیران رسانه های استان خواست به صورت فصلی در جلسات تعاملی حضور یابند و نقد های خود بر عملکرد یکدیگر را در این جلسات مطرح تا برای آن ها چاره اندیشی شود.

در این نشست معاون مطبوعات و تبلیغات و معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونین صدا ، سیما و خبر صدا و سیمای مرکز قم و مدیر رادیو معارف و نمایندگانی از خبرگزاری های فارس ، ایسنا ، ایرنا ، سینا ، ایکنا ، برنا ، ایلنا ، رسا ، دانشجو ، بسیج ، اهل بیت علیهم السلام و دفاع مقدس ، نمایندگانی از روزنامه های ایران ، ابتکار ، شاخه سبز ، ایمان ، هدف و اقتصاد ، گویه ، 9 دی ، پرتو و اطلاعات و پایگاه های خبری فردو ، قم نا ، حج ، قم فردا و خبر نیوز حضور داشتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com