کد خبر ۲۷۹۲۰ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
مدیرکل صدا و سیما مرکز قم عنوان کرد

استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای تبیین جنایات کشورهای استکباری

مدیرکل صدا و سیما مرکز قم گفت: با توجه به اینکه شب‌های قدر با روز قدس امسال متقارن است می‌توان با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای تبیین جنایات کشورهای استکباری اقداماتی انجام داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر دوشنبه‌شب در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در سالن همایش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جاری روز جهانی قدس یک هفته زودتر برگزار می‌شود اظهار کرد: این روز امسال با ایام شب‌های قدر متقارن می‌شود به همین علت باید برنامه‌ریزی متفاوتی نسبت به سال گذشته انجام شود.

وی با بیان اینکه تصاویر یمن دلخراش‌تر از وضعیت غزه است مطرح کرد: سازمان صدا و سیما برای نمایش ارتباط داعش، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گام برداشته است اما با توجه به اینکه شب‌های قدر با روز قدس امسال متقارن است می‌توان با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در زمینه بازگو کردن ارتباط جنایات کشورهای استکباری نیز اقداماتی انجام داد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز قم با تاکید بر اینکه تبلیغات مناسبی در فضای شهری قم به مناسبت ماه مبارک رمضان، هفت تیر و روز جهانی قدس انجام نشده است ابراز کرد: شهر قم ظرفیت‌های گسترده‌ای در زمینه فرهنگی دارد که دستگاه‌های اجرایی مختلف باید برای استفاده از این ظرفیت گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که شعارهای روز قدس را تنظیم می‌کنند باید به بعد رسانه‌ای شعارها توجه کنند تا بازتاب رسانه‌ای حرکت راهپیمایی روز قدس به شیوه مطلوبی انجام شود.

لطفی‌نیاسر تداخل صوت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با صوت راهپیمایی روز قدس را یکی دیگر از مشکلات راهپیمایی‌های سال گذشته دانست و عنوان کرد: اگر مسیر به شیوه‌ای نباشد که بتوانیم گستردگی جمعیت را نمایش دهیم آن مسیر مطلوب نخواهد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com