کد خبر ۲۶۲۵۸ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی :

دولت آل سعود با اعدام آیت‌الله شیخ نمر به سرنگونی نزدیک‌تر می‌شود

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به پیامدهای اعدام آیت الله نمر گفت: این گونه حوادث منشا انقلاب‌های بزرگ‌تر می‌شود و دولت آل سعود بداند با اعدام آیت الله نمر ریشه خود را نابود کرده و بنیاد حکومت آل سعود با این اعدام متزلزل می‌شود.

به گزارش قم نا ، آیت الله محسن غرویان با اشاره به خبر رسانه‌های سعودی مبنی بر قصد رژیم آل سعود بر اعدام آیت‌الله نمر از علمای برجسته شیعه عربستان اظهار داشت: صدور حکم اعدام آیت الله نمر در شرایط حساسی که عربستان در حال کشتار و بمباران زنان و کوکان یمنی است در جهت ایجاد فشار سیاسی بیشتر علیه شیعیان یمن است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: صدور حکم اعدام آیت الله نمر مبنای شرعی و فقهی ندارد و صرفا حکمی سیاسی جهت ترساندن علما و رهبران شیعه در یمن است که یک تهدید سیاسی و فیزیکی است.

آیت الله غرویان با اشاره به پیامدهای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر بیان کرد: اگر این حکم اجرا شود احساسات شیعیان کشورهای اسلامی ایران، افغانستان، عربستان و پاکستان تحریک می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر لزوم بازنگری حکم اعدام شیخ نمر توسط دولت آل سعود عنوان کرد: انقلاب کشور‌ها از همین اقدامات آغاز می‌شود و ممکن اعدام عالم شیعی منشا حرکت فراگیر در عربستان شود و بنیاد آل سعود را براندازد و امیدورایم هرچه زود‌تر فتنه آل سعود از سر مسلمانان برداشته شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی اظهار داشت: این گونه حوادث منشا انقلاب‌های بزرگ‌تر می‌شود و آل سعود این موضوع را بداند که با اعدام آیت الله نمر ریشه خود را کنده و بنیاد حکومت آل سعود با این اعدام متزلزل می‌شود.

آیت الله غرویان با تاکید بر لزوم اعتراض همگانی علیه صدور حکم اعدام آیت الله نمر بیان کرد: ملت ما باید به ابراز تنفر نسبت به آل سعود بپردازد و علما در درس‌ها و بیانات خود نسبت به اقدامات دولت آل سعود ابراز انزجار کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com