کد خبر ۲۶۲۹۸ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۵
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان جوان خبر داد

معرفی حریفان ایران در مرحله نهایی فوتبال دختران جوان آسیا

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان جوان از مشخص شدن حریفان تیم ملی در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال دختران جوان آسیا خبر داد.

به گزارش قم نا ، مروارید نصر گفت: تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می‌کنیم و منتظر مشخص شدن حریفان خود هستیم تا چند بازی تدارکاتی داشته باشیم و با آمادگی کامل به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شویم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال دختران جوان زیر 19 سال ایران پائیز سال گذشته در مسابقات مرحله مقدماتی فوتبال دختران جوان آسیا حضور یافت و توانست با کسب برتری قاطع مقابل حریفان خود به جمع تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی این بازی‌ها صعود کند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان جوان افزود: در مرحله مقدماتی در گروهی قرار گرفتیم که تیم‌های ملی فوتبال سریلانکا و فلسطین نیز در آن حضور داشتند و بازی‌ها به میزبانی کشور سریلانکا به شکل دوره‌ای به انجام رسید و تیم ملی به عنوان صدرنشین بالا آمد.

وی با اشاره به نتایج تیم ملی در مرحله مقدماتی تصریح کرد: توانستیم تیم میزبان یعنی سریلانکا را با حساب چهار بر یک شکست بدهیم و در دومین دیدار نیز تیم ملی فوتبال دختران جوان فلسطین را با حساب 6 بر صفر از پیش‌رو برداشتیم تا با 6 امتیاز به مرحله نهایی صعود کنیم.

نصر که سنگربان اصلی تیم ملی فوتبال دختران جوان زیر 19 سال به شمار می‌رود، با اشاره به وضعیت آمادگی خود در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا تصریح کرد: اردوی تیم ملی در هتل آکادمی با برنامه‌ریزی خوب کادر فنی میزان آمادگی همه نفرات تیم را بالا برده است و از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستم و آمادگی بالایی برای کمک به تیم ملی دارم.

وی اضافه کرد: همه خوب می‌دانیم که سطح بازی‌های مرحله نهایی مسابقات فوتبال دختران جوان آسیا بالاتر از دیدارهای مرحله مقدماتی است، در مرحله نهایی دیگر حریفانی مانند سریلانکا و فلسطین را پیش‌رو نداریم بلکه با تیم‌های مطرحی همچون کره جنوبی، چین و ژاپن روبه‌رو هستیم و به همین خاطر با انگیزه بالا تلاش می‌کنیم به بهترین میزان آمادگی برسیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان جوان با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله نهایی قهرمانی فوتبال دختران جوان آسیا اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی در دو رده سنی جوانان و نوجوانان به میزبانی مالزی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی بازی‌های فوتبال قهرمانی آسیا روز چهارشنبه هفته جاری یعنی بیست و سوم اردیبهشت‌ماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور تیم‌های ملی استرالیا، ازبکستان، ژاپن، کره جنوبی، چین، کره شمالی، تایلند و ایران برگزار خواهد شد.

نصر که هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان زیر 19 سال حضور دارد، گفت: دو تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان دختران با راهیابی به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفانی از کشور‌های مدعی و مطرح قاره آسیا می‌روند و میزبانی این بازی‌ها در هر دو رده سنی زیر 16 و زیر 19 سال بر عهده کشور چین است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com