کد خبر ۲۶۳۲۳ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
درآستانه شهادت امام موسی کاظم(ع):

مردم قم پیکر پاک پنج شهید گمنام را تا عرش بدرقه کردند

در آستانه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) مردم قم روز چهارشنبه پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام را تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش قم نا ، مردم انقلابی، شهیدپرور و عاشورایی قم بار دیگر میزبان شهدای گمنامی بودند که در راه دفاع از مکتب قرآن و اسلام جان خود را بذل کرده و با رسیدن به فوز عظیم شهادت، لبیک گوی ندای هل من ناصر حسینی(ع) در اطاعت از رهبر فرزانه خویش شدند.

مردم شهید پرور قم ابتدا در مسجد امام حسن عسکری (ع) مراسم وداع با این شهیدان را برگزار کردند و سپس درحالیکه در سوگ امام هفتم شیعیان بر سرو سینه می زدند، پیکر مطهر پرورش یافتگان مکتب اهل بیت (ع) را که جان خود را برای اسلام و کشور فدا کردند، تا عرش بدرقه کردند.

شرکت کنندگان دراین آیین معنوی و باشکوه درحالیکه تصاویری از امام راحل ، مقام معظم رهبری ، تصاویر شهدا و پرچم های عزا بر دست داشتند، پس از عبور از خیابانهای اصلی قم وارد صحن حرم مطهر حضرت معصومه (س) شدند و نماز بر پیکر شهدای گرانقدر توسط تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) قرائت و برای خاکسپاری به جامعه الزهرا و مرکز آموزشی امام علی (ع) منتقل شد.

پیکر سه شهید گمنام در جامعة الزهرا(س) و دو شهید دیگر در مرکز آموزشی پژوهشی امام علی(ع) تدفین شدند.

هفته گذشته 18 اردیبهشت ماه نیز پیکر پاک شهید سید ابوالفضل شیخ زاده یکی از شهیدان مفقود الاثر دوران دفاع مقدس پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com