کد خبر ۲۶۱۴۴ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴
همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)

برنامه «غروب هفتم» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «غروب هفتم» ویژه شب شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: برنامه «غروب هفتم» ویژه شب شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) از ساعت 21:30 تا 23 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: الگوی مدیریت فرهنگی حضرت موسی بن جعفر(ع) در قالب تربیت شاگرد، تربیت کارگزاران، نشر حقایق دین، توصیه به تعقل و سفارش به تفقه در دین در این برنامه در نظر گرفته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به محورهای دیگر برنامه غروب هفتم گفت: تشریح مقام و جایگاه اهل‌بیت(ع)، حل مشکلات فقهی، خرافه‌زدایی و تحکیم مبانی اعتقادی مسلمانان مستضعف و شک‌زدایی از افراد متحیر از جمله محورهای این برنامه است.

وی مبارزه و مناظره با مدعیان دروغین، تربیت شاگردان مستعد، عرضه معیار حکومت سالم اسلامی برای به چالش کشاندن حکومت عباسیان و... از موضوعات دیگر مطرح شده در این برنامه ذکر کرد.

عظیمی عنوان کرد: برخورد با فرهنگ وارداتی، رواج بدعت‌ها و شکل‌گیری فرقه‌های انحرافی شیعی و غیر شیعی از موضوعات دیگری است که در برنامه غروب هفتم در نظر گرفته شده است.

وی از پخش برنامه «غربت آفتاب» ویژه روز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 8:40 تا 11 از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد:‌ مروری بر تاریخ زندگی امام موسی کاظم(ع) در قالب ولادت، آغاز امامت و اوضاع فرهنگی و سیاسی عصر حضرت و شهادت در این برنامه صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: الگوی رفتاری امام موسی کاظم(ع) با تأسی بر القاب کاظم، صابر، امین، صالح و با تأکید بر آسیب‌های رفتاری جامعه کنونی از موضوعات دیگر برنامه غربت آفتاب است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com