کد خبر ۲۶۳۸۶ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲

برگزاری دوره آموزشی تربیت متخصص پیشگیری از اعتیاد

دوره آموزشی تربیت متخصص پیشگیری از اعتیاد با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و اعطای گواهینامه معتبر برگزار می شود.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان اظهار داشت: در راستای توسعه علم پیشگیری و آموزش کادر متخصص در گروه های مرجع و پرنفوذ اجتماعی، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نظر دارد با همکاری دانشگاه اصفهان و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، دوره آموزشی تربیت متخصص پیشگیری از اعتیاد را برای 100 نفر از مبلغان حوزه علمیه برگزار کند.

وی با بیان اینکه علاقمندان جهت ثبت نام حضوری می توانند تا پایان اردیبهشت ماه 94 به اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مراجعه کنند، افزود: مدت زمان برگزاری دوره 16 ساعت و در کارگاه های آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.

حجت الاسلام قطبی گفت: افراد شرکت کننده در دوره باید دارای مدرک کارشناسی باشند و به افرادی که به طور کامل شرکت نمایند و در ارزیابی پایان دوره موفق باشند، گواهی معتبر اعطا می شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان تصریح کرد: شیوع شناسی مصرف مواد در ایران و جهان، تعریف مواد، مصرف، سوءمصرف و وابستگی، مکانیسم زیست شناختی مواد، عوامل زمینه ساز مصرف مواد و عوامل خطر و محافظ از سرفصل های این دوره آموزشی است.

وی، عوارض و پیامدهای مصرف مواد، پیشگیری، مبانی و اصول پیشگیری، سیاست ها، استراتژی ها و قوانین مرتبط با پیشگیری در ایران و جهان را از دیگر سرفصل های آموزشی این دوره دانست.

منبع : شبستان 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com