کد خبر ۲۶۴۱۶ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸
رئيس عقيدتي-سياسي فرماندهي انتظامي استان قم:

پليس قم در فعاليت هاي قرآني سومين استان برتر شناخته شد

رئيس عقيدتي-سياسي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: بر اساس ارزيابي هاي به عمل آمده از طرف سازمان عقيدتي-سياسي ناجا، قم سومين استان برتر از بُعد فعاليت هاي قرآني شناخته شد.

به گزارش قم نا ، رئيس عقيدتي-سياسي فرماندهي انتظامي استان قم به فعاليت هاي قرآني عقيدتي-سياسي فرماندهي انتظامي استان قم اشاره کرد و گفت: در سال گذشته عقيدتي-سياسي اين فرماندهي 23 برنامه قرآني مصوب ابلاغي و برنامه هاي متعدد ابتکاري را در سطح فرماندهي انتظامي استان اجرا کرد.
وي برخي از آن را شامل جلسات انس با قرآن کريم ويژه ماه مبارک رمضان، طرح سراسري حفظ قرآن کريم در رشته يک جزء و بالاتر، برگزاري محافل انس با قرآن کريم، آموزش قرآن کريم ويژه خانواده ها و يگان هاي انتظامي و آموزش حضوري نهج البلاغه ويژه فرماندهان و مديران، ترجمه و مفاهيم قرآن کريم ويژه کارکنان و خانواده شان برشمرد.
حجت الاسلام سيد حسين موجاني افزود: تعدادي از برنامه هاي قرآني مانند جلسات انس با قرآن کريم ويژه ماه مبارک رمضان در تمامي يگان ها با حضور اساتيد مدعو و سازماني که تعدادي از آن ها از روحانيون حافظ قرآن کريم بودند، برگزار شد.
وي تصريح کرد: در سال گذشته، 115 کلاس آموزش قرآن کريم در رشته هاي روخواني، روان خواني، تجويد و حفظ براي کارکنان و خانواده هاي آن ها در قالب 524 جلسه برگزار و در اين راستا دارالقرآني در مجتمع مسکوني ياس افتتاح و به صورت مستمر پاسخگوي خانواده هاي کارکنان بود که داراي بانک نرم افزاري با موضوعات قرآني، اخلاقي و تربيتي با 168 عنوان مي باشد.
حجت الاسلام موجاني اضافه کرد: علاوه بر اقدامات مذکور با برگزاري جلسه شوراي عالي قرآني با حضور سردار فرماندهي انتظامي استان قم تدابير ويژه اي جهت تشويق و استفاده از عوامل انگيزشي براي انس و الفت بيشتر کارکنان و خانواده شان با قرآن کريم انجام شد که به طور نمونه مي توان به ديدار هيأت رئيسه محترم استان قم در ماه مبارک رمضان از خانواده هاي قرآني به منظور تکريم و تجليل از آن ها اشاره کرد.
رئيس عقيدتي-سياسي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: برگزاري کلاس هاي حفظ ويژه خانواده ها باعث شد که تعداد قابل توجهي در طرح سراسري حفظ قرآن کريم شرکت کنند که بر اساس ارزيابي هاي به عمل آمده از طرف سازمان عقيدتي-سياسي ناجا، استان قم بعد از استان هاي مازندران و اصفهان به عنوان سومين استان برتر از بُعد فعاليت هاي قرآني شناخته شد و در پنجمين همايش سراسري تکريم حافظان و فرماندهان مورد تشويق و تقدير از طرف رئيس دفتر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و فرمانده ناجا قرار گرفت.

منبع : موج 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com