کد خبر ۲۹۴۴۴ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
فرمانده انتظامی استان قم:

ارتباط پلیس قم با جامعه رسانه‌ای فراسازمانی است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: ارتباط پلیس قم با جامعه رسانه‌ای، یک ارتباط فراسازمانی است.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی ضمن بازدید از خانه مطبوعات استان قم، در جلسه تعاملی با عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی استان قم، اظهار کرد: همه ما یک هدف مشترک داریم که آن دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه پلیس، عکاسان و دیگر اقشار جامعه هر یک مسئولیت و وظیفه مشخصی دارند، عنوان کرد: هدف همه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، پس ابتدا باید به خوبی آن را شناخته و به منظور تحقق این امر تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه در مسیر رسیدن به هدف مشترک، باید موضوعات شخصی و خودرأیی را کنار گذاشت، افزود: در دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف مشترک، ممکن است سختی‌ها و مشکلات مختلفی برای انسان ایجاد شود که باید استقامت و حوصله داشته و آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببریم.

مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود، نیروی انتظامی را تنها نهادی در کشور دانست که هنوز شهید تقدیم می‌کند و گفت: ناجا بیش از 40 مأموریت رسمی دارد و هزاران نفر در این نیرو در عرصه‌ها و ابعاد مختلف تلاش و خدمتگذاری می‌کنند.

وی در ادامه بر کنترل احساسات درونی و رعایت قوانین اجتماعی، انسانی و اخلاقی توسط افراد جامعه و به خصوص پلیس، خبرنگاران و عکاسان تأکید و خاطرنشان کرد: اگر بی‌نظمی، بی‌توجهی یا موضعی برای شخصی به وجود می‌آید، نباید آن را به تمام جامعه فهیم خبری و یا تمامی کارکنان نهاد مقدسی مانند نیروی انتظامی تعمیم داد.

فرمانده انتظامی استان قم ارتباط و تعامل پلیس قم با جامعه رسانه‌ای را فراتر از مسئولیت‌های قانونی و فراسازمانی و در قالب دوستی و رفاقت عنوان کرد و گفت: این قبیل جلسات و نشست‌ها برای فرماندهی انتظامی استان از اهمیت فراوانی برخوردار است و دریافت نظرات شما، پلیس را در هرچه بهتر انجام دادن وظایف و مسئولیت های خطیرش یاری می‌کند.

مجتبایی با بیان اینکه پلیس قم خالصانه و مظلومانه در خدمت جامعه است، ابراز امیدواری کرد: در کنار هم و پشتیبان هم برای رسیدن به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های آن گام برداریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com