کد خبر ۳۰۵۹۷ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
فرمانده انتظامی استان قم:

ماهیت ماموریت‌های پلیس انضباط، اقتدار و آرامش مردم است

فرمانده انتظامی استان قم در جمع معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی این فرماندهی گفت: ماهیت ماموریت‌های پلیس، انضباط، اقتدار و آرامش مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جلسه کمیسیون فوریت‌های پلیسی 110 که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد عنوان کرد: ماهیت ماموریت‌های پلیس، انضباط، اقتدار و آرامش مردم است. انضباط و اقتدار پلیس در همه ابعاد و مولفه‌ها، موجب اعتماد مردمی و ارتقاء امنیت و آرامش برای آحاد جامعه می‌شود.

وی در ادامه فوریت‌های پلیسی 110 را بخش مهمی از خروجی عملکردهای پلیس دانست و بر تحلیل محتوایی قوی و ارائه راهکار و پیشنهادهای مناسب در کنار آسیب شناسی‌ها و ضرورت پیگیری مستمر و پویا از عملکرد پلیس 110 تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم سپس با تأکید بر شاخص‌هایی چون رضایت‌مندی مردم، کشف سرقت، تماس‌های عملیاتی شده و کاهش میانگین حضور پلیس در صحنه در ماموریت‌ها تصریح کرد: با آموزش‌های لازم، خروجی فوریت‌های پلیسی 110 ارتقاء یافته و در سه ماهه دوم سال جاری، شاهد بهبود روند فعالیت‌ها و شاخص‌های کارآمدی بودیم که این قابل تقدیر است.

مجتبایی بر فرآیند مستمر و هدفمند مربوط به فوریت‌های پلیسی 110 تأکید و خاطرنشان کرد: باید با تمرکز بر آموزش، آگاهی و عدم غفلت به منظور بهبود و ارتقاء همه شاخص‌ها و فاکتورها تلاش کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com