کد خبر ۲۶۵۰۴ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد عنوان کرد

مراقبت از منافع مشروع سپرده‌گذاران و وام‌گیرندگان

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: مراقبت از منافع مشروع دریافت‌کنندگان تسهیلات و نیز سهامداران و سپرده‌گذاران باید در کنار یکدیگر مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش قم نا ، محمد حسن تقی نتاج ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانیبا بیان اینکه 800 شعبه بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور فعال هستند، اظهار کرد: هدف ما، تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب برای حمایت از تولید کالای داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه هدفمندی ارائه تسهیلات یکی از راهکارهای انجام این مهم به شمار می‌رود گفت: استفاده از نظرات مراجع تقلید و علما در این راستا ضروری است.

وی ادامه داد: مراقبت از منافع مشروع دریافت‌کنندگان تسهیلات و نیز سهامداران و سپرده‌گذاران باید در کنار یکدیگر مورد توجه قرار گیرند.

تقی نتاج با بیان اینکه این امر یک رابطه دو سویه به شمار می‌رود گفت: اگر حقوق و منافع سپرده‌گذاران و سهامداران را رعایت نکنیم مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: این بانک از سپرده‌های قرض‌الحسنه به هیچ وجه در امور انتفاعی استفاده نکرده است و سایر سپرده‌ها را نیز در قالب عقود شرعی و اسلامی، در عرصه تولید کالاهای داخلی هزینه کرده و فروش اقتصادی هم در راستای توانمندسازی دریافت‌کنندگان تسهیلات برای خرید کالای ایرانی بکار گرفته شده است.

وی با تاکید بر بانکداری بدون ربا به عنوان یکی از دستورالعمل‌های بانک مهر اقتصاد گفت: حساسیت و دقت ویژه‌ای در این زمینه وجود دارد.

نتاج عنوان کرد: به جرأت می‌توانیم بگوییم ساعات کار مفید کارکنان این بانک حداقل 7 ساعت است.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه اگر موسسات مالی و اعتباری نظیر بانک‌ها، مورد حمایت قرار گیرند، چرخ‌های اقتصاد کشور را به گردش درخواهند آورد گفت: امیدواریم به این وسیله، مشکلات اقتصادی ایران اسلامی، مرحله به مرحله کاهش یابند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com