کد خبر ۲۶۵۵۱ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۳
استاندار قم:

روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی صادقانه عمل کنند

استاندار قم اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و با تاکید بر تلاش مسئولین در حفظ این سرمایه مهم اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید در انجام وظیفه اطلاع رسانی، با مردم صادقانه رفتار کنند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در همایش روز ملی روابط عمومی که در تالار معصومیه (ع) استانداری برگزار شد با بیان اینکه کارها باید برای رضای خداوند باشد اظهار کرد: کسانی که جز برای خدا و خدمت به مردم گام بر می‌دارند، با شکست روبه‌رو می‌شوند.

استاندار قم زندگی امام خمینی (ره) را الگوی همه مسئولان در راه خدمت به مردم دانست و افزود: ایشان با اصرار بر مسیر اصیل اسلام، صداقت با مردم را با هیچ چیز جایگزین نکرد.

صالحی‌منش تصریح کرد: همین مسئله موجب عجین شدن نام امام خمینی با انقلاب اسلامی شده است.

وی در ادامه به وظایف روابط عمومی‌ها در زمینه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی اشاره و اضافه کرد: مسئولان روابط عمومی‌ها باید در انجام این وظیفه خطیر صادقانه عمل کنند.

استاندار قم اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: تجربه نشان داده است هر گاه در تنگناها مشکلات را با مردم در میان بگذاریم به خوبی از سختی‌ها عبور می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: تنها در سایه صداقت و شفاف‌سازی امور، همدلی و همزبانی دولت و ملت محقق خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com