کد خبر ۲۶۵۷۵ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
با تصمیم فدراسیون بدمینتون

اعزام تنیس بازان قم به مرحله دوم تنیس آزاد مناطق کشور

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: تنیس بازان قم با آمادگی کامل در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی تنیس آزاد مناطق کشور به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش قم نا ، سید مقتدا خاتمی اظهار کرد: کسب رتبه از مسابقاتی نظیر پیکارهای تنیس آزاد قهرمانی مناطق کشور موجب افزایش جایگاه تنیس بازان در رنکینگ و رده‌بندی چهره‌های شاخص تنیس کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در طول سال تنیس بازان قم را طبق تقویم فدراسیون تنیس به رقابت‌های مختلف کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور اعزام می‌کنیم و علاوه بر این مسابقات تنیسورهای قم در میادینی نظیر تور تنیس آسیا و همچنین دیویس کاپ نیز حضور می‌یابند.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: تنیس قم دارای ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی است و با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه توانسته‌ایم این رشته را در بین ورزش‌های فعال قم و در بین هیئت‌های سراسر کشور به جایگاه بسیار خوبی برسانیم.

وی در ادامه به حضور تنیسورهای قم در مسابقات مرحله نخست آزاد قهرمانی مناطق کشور اشاره کرد و یادآور شد: نخستین مرحله مسابقات تنیس آزاد قهرمانی مناطق کشور بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس به میزبانی هیئت گیلان به انجام رسید.

خاتمی عنوان کرد: این رقابت‌ها در حالی با معرفی نفرات بر‌تر به پایان رسید که پوریا آصف‌زاده از هیئت تنیس قزوین و بصیر پیلوار از هیئت تنیس خراسان رضوی با برتری برابر رقبای خود در مرحله نیمه نهایی موفق به کسب مجوز حضور در فینال شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از تنیسورهای آینده دار قم نیز در این مسابقات حاضر بودند، خاطرنشان کرد: در دیدار پایانی این مسابقات پوریا آصف‌زاده از قزوین با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد و عنوان قهرمانی مرحله نخست پیکارهای تنیس آزاد مناطق کشور را به خود اختصاص داد.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز کرد: همچنین بصیر پیلوار از خراسان رضوی دوم شد، مازیار مشکاتی و وهاب کشیری هر دو از استان مازندران به طور مشترک در مکان سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند و تنیس بازان قم در این مرحله مقامی به دست نیاوردند اما این مسابقات برای آن‌ها تجربه بسیار خوبی بود.

وی اضافه کرد: مرحله نخست مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور از روز جمعه هفته گذشته با حضور 34 ورزشکار این رشته از استان‌های گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، البرز، قم، مازندران، خراسان رضوی، قزوین و اردبیل در شهر رشت به انجام رسید و امروز پایان یافت.

خاتمی بیان کرد: تنیسورهای شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها به مدت 5 روز در زمین اختصاصی تنیس مجموعه ورزشی 6 هزار نفری شهدای رشت با یکدیگر به رقابت پرداختند و امیدواریم که تنیس بازان قم در مراحل دوم و سوم این رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون تنیس برای مسابقات این دوره، عنوان کرد: مسابقات تنیس آزاد قهرمانی مناطق کشور در 3 مرحله برگزار می‌شود و مرحله دوم این رقابت‌ها به زودی به میزبانی هیئت تنیس شهرستان آمل استان مازندران برگزار خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com