کد خبر ۳۰۳۹۵ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

دعوت تنیسور قم به تیم ملی زیر 14 سال پسران ایران

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: نوجوان آینده‌دار تنیس قم از سوی کادر فنی تیم ملی زیر 14 سال ایران به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: تجهیز امکانات و فضای ورزشی مورد نیاز تنیس و همچنین سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه به واقع تنیس قم را در سال‌های اخیر با تحول و حرکتی رو به رشد و پیشرفت مواجه کرده است.

وی ادامه داد: تنیس ورزشی جذاب و مفرح است و علاقمندان زیادی برای فعالیت در این رشته ورزشی به هیئت مراجعه می‌کنند که ما سعی می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی صحیح و مدون تمام این عزیزان را در قالب برنامه‌های مختلف به فعالیت در هر دو بخش همگانی و قهرمانی تنیس سوق دهیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: برای تمام عزیزانی که آموزش رشته تنیس را فرا می‌گیرند، مسابقات مختلف پیش‌بینی و برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه استعدادها را شناسایی کرده و بعد از برگزاری اردو و تمرینات مختلف زیرنظر مربیان مجرب تنیس قم، آنها را به رقابت‌های کشوری نیز اعزام می‌کنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر در هر دو بخش آقایان و بانوان و در تمام رده‌های سنی شاهد فعالیت رو به رشد تنیس در قم هستیم و نتیجه این اقدامات مثبت و مفید این است که اکنون در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف تنیس کشور دارای ورزشکار ملی‌پوش هستیم.

خاتمی بیان کرد: در رتبه‌بندی اعلام شده حدود دو ماه قبل از سوی فدراسیون تنیس شاهد حضور نزدیک به 10 نفر از نخبه‌های تنیس قم در جمع برترین‌های کشور بودیم و حتی در یکی دو رده سنی، تنیسورهای قم در صدر برترین‌های کشور قرار گرفته بودند که این مایه مباهات است.

وی یادآور شد: طی چند سال اخیر تنیسورهای قم هم موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم قهرمانی کشور در لیگ شده‌اند و هم اینکه در بخش انفرادی به موفقیت‌های چشمگیر دست یافته‌اند و قم را به عنوان یکی از استان‌های موفق و مطرح تنیس کشور مطرح کرده‌اند.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز کرد: قم در تنیس قطعا جای پیشرفت و دستیابی به توفیقات بیشتری دارد و مطمئنم که به زودی علاوه بر رده‌های سنی پایه در رده سنی بزرگسالان نیز شاهد درخشش تنیسورهای قم در سطح ملی و بین‌المللی و میادین مهم آسیایی و جهانی خواهیم بود.

وی با اشاره به دعوت تنیسور مستعد و آینده‌دار استان قم به تیم ملی پسران زیر 14 سال ایران عنوان کرد: محمدسینا یوسف‌زاده که از نخبه‌های تنیس قم محسوب می‌شود از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی دعوت شده تا در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین کند.

خاتمی بیان کرد: برای برگزاری چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پسران تنیس ایران برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و قرار است که ملی‌پوشان زیر نظر یک مربی کروات تمرینات خود را در باشگاه آپت تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com