کد خبر ۳۵۵۶۶ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
معاون عمرانی استاندار قم:

پردیسان در سال آینده 20 مدرسه جدید نیاز دارد

معاون عمرانی استاندار قم گفت: با وجود تراکم جمعیتی در پردیسان، در مهرماه سال آینده پردیسان به 20 مدرسه دیگر نیاز دارد و اکنون خیرین آمادگی خود را برای ساخت این مدارس اعلام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محسن بهشتی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان قم در سال 94 که همزمان با شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، با بیان اینکه برای 348 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد تومان در سال جاری نزدیک به 263 میلیارد تومان معادل 58 درصد بودجه اصلی، تخصیص داشته‌ایم اظهار کرد: امیدواریم در فروردین‌ماه میزان قابل توجهی به این آمار افزوده شود.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی استان در دهه فجر با وجود محدودیت‌های مالی یاد و اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی در استان قم متوقف نمی‌شود، واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی رویکرد اصلی پروژه‌های عمرانی در سال آینده است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این بخش بهره‌برداری مناسبی انجام دهیم.

معاون عمرانی استاندار قم با تاکید بر اینکه اعتبارات سال آینده پاسخگوی پروژه‌های عمرانی استان قم نیست، عنوان کرد: از مجموعه 46 هزار واحد مسکونی مسکن مهر اکنون نزدیک به سه هزار و 900واحد نیمه تمام است که امیدواریم در هفته دولت سال 95 به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های مسکن مهر و پردیسان نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی است گفت: فاضلاب پردیسان جانمایی شده و امیدواریم این پروژه را با استفاده از ظرفیت بخشی خصوصی به نتیجه برسانیم؛ نزدیک به 8 هزار تن قیر رایگان به شهرداری تخصیص داده می‌شود تا بتواند آسفالت‌کاری را در شبکه معابر پردیسان سرعت بخشد.

بهشتی از مشارکت دستگاه‌های اجرایی به منظور پیشبرد پروژه‌های عمرانی استان قم تقدیر کرد و گفت: با وجود تراکم جمعیتی در پردیسان، در مهرماه سال آینده پردیسان به 20 مدرسه نیاز دارد که اکنون خیرین آمادگی خود را برای ساخت این مدارس اعلام کرده‌اند و امیدواریم با مشارکت اداره‌کل بنیاد مسکن زمین‌های این مدارس در اختیار خیرین قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به هفت روستا در ماه اخیر به پایان رسیده است عنوان کرد: امیدواریم در سال آینده، پروژه گازرسانی به روستاهای وشنوه و قاهان و برخی دیگر از روستاها به نتیجه برسد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com