کد خبر ۲۹۱۳۵ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶

۱۵ پروژه عمرانی و زیربنایی در قم به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از به بهره‌برداری رسیدن ۱۵ پروژه عمرانی و زیربنایی همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، امیر طیبی نژاد با اشاره به اجرای برنامه 21-21 در قم همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک اظهارداشت: همزمان با 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برنامه 21 – 21 در سالن اجتماعات شهدا شهرک صنعتی شکوهیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به علت نام‌گذاری 21 – 21 افزود: در این روز سه کتاب تألیف شده از تجربیات و دستاوردهای علمی سازمان صنایع کوچک که به همت شرکت شهرک‌های قم به چاپ رسیده رونمایی می‌شود که با احتساب این تعداد، آمار کتب منتشر شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به 21 می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: همزمان با این رونمایی تعداد 15 پروژه عمرانی و زیر بنایی از جمله ایستگاه 10 هزار متر مکعبی تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی شکوهیه، تجهیز آتش نشانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی محمودآباد قنوات و طغرود و واحدهای خدماتی- تجاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم رسماً به بهره برداری می‌رسد.

 طیبی نژاد گفت: عملیاتی شدن و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌های صنعتی قم منوط به افتتاح رسمی نیست و هرزمانی که پروژه‌ای آماده شود، خدمات رسانی به صنعتگران را از همان زمان آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات مدیران و کارشناسانی که در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم مشغول فعالیت هستند، است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com