کد خبر ۲۶۶۵۰ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد

به‌کارگیری 200 تاکسی برای انتقال مسافران ایستگاه محمدیه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برای مناسبت‌های نیمه شعبان و سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب 200 دستگاه تاکسی سواری در ساعت‌های معینی برای انتقال مسافران در ایستگاه راه آهن محمدیه به کار گرفته می‌شود.

به گزارش قم نا ، مرتضی عزتی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ترافیکی شهر قم در مناسبت‌های رحلت امام خمینی(ره) و جشن نیمه شعبان با بیان اینکه ستاد خدمات‌رسانی تاکسیرانی همزبان با نیمه شعبان در انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر می‌شود، مطرح کرد: تاکنون برای دو هزار تاکسی کارتکس صادر شده است تا از صبح روز سه‌شنبه هفته آینده تا صبح روز شنبه برای جا به جایی مسافران به صورت شیفتی فعالیت داشته باشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر انجام برنامه‌ریزی زمان فعالیت و سازماندهی تاکسی‌ها تغذیه، خدمات رفاهی و نقشه‌ها و بروشورهای راهنمایی برای رانندگان در مناسبت‌های مذکور در نظر گرفته شده است و امیدواریم با این تمهیدات بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به شهروندان و رانندگان داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به استقرار 200 دستگاه تاکسی در پارک‌سوار شمالی در نیمه شعبان مطرح کرد: در صورت نیاز این آمار به 300 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تاکسیرانی تمهیدات مناسبی برای انتقال مسافران از پارکسوار امامزاده جعفر غریب(ع) در نظر گرفته است، تصریح کرد: برای مناسبت‌های نیمه شعبان و سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی 200 دستگاه تاکسی سواری در ساعت‌های معینی برای انتقال مسافران در ایستگاه راه آهن محمدیه به کار گرفته می‌شوند.

عزتی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم برای انتقال مسافران ظرفیت مناسبی دارد و امیدواریم شهروندان قمی در ایام مذکور با استفاده از این ظرفیت حجم ترافیکی شهر قم را افزایش ندهند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com