کد خبر ۲۶۶۶۸ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم:

کلینیک بازآموزی مربیان شنا در قم برگزار شد

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم برگزاری کلینیک بازآموزی مربیان شنا قم خبر داد و گفت: در این کلینیک 65 نفر از مربیان شنا استان قم شرکت کردند.

به گزارش قم نا ، مسعود حسین‌جمال اظهار کرد: با توجه به اینکه هوای شهر قم آرام آرام رو به گرما رفته و فصل تابستان اوج گرما را خواهد داشت از هم اکنون تمهیدات لازم را برای تامین امکانات لازم و همچنین بهداشت استخرهای استان اندیشیده‌ایم.

وی ادامه داد: همایش مدیران استخرهای قم را با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار کردیم و در این همایش نکات ضروری مورد ایجاد بهترین شرایط در استخر‌ها به منظور استقبال از علاقمندان به شنا و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: امسال علاوه بر آمادگی و امکانات مطلوبی که برای خدمات رسانی به علاقمندان شنا پیش‌بینی کرده‌ایم برنامه‌های متنوعی دیگر نیز در نظر داریم که به امر آموزش شنا و همچنین برگزاری رقابت‌های استانی شنا بین استخرهای قم اختصاص دارد.

وی یادآور شد: قم در شنا استعدادهای بسیار خوبی دارد و با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه در نظر داریم به زودی خود را در سطح کشور به عنوان یکی از استان‌های موفق در مسابقات کشوری شنا معرفی کنیم و از بخش قهرمانی این رشته نیز مدال بگیریم.

حسین‌جمال در ادامه از برگزاری کلینیک بازآموزی مربیان شنا قم خبر داد و عنوان کرد: یکی دیگری از اقداماتی که مجموعه هیئت برای آمادگی فصل گرم تابستان در نظر گرفته همین برگزاری کلینیک باز آموزی مربیان شنا در قم است که مربیان ما را برای آموزش مطلوب علاقمندان به شنا آماده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور دکتر اقبالی مدرس رسمی فدراسیون شنا، شیرجه کشورمان برگزار شد و قطعا تاثیر این دوره در ارائه آموزش‌های شنا به علاقمندانی که در فصل گرم تابستان از برنامه‌های آموزشی هیئت استقبال می‌کنند بسیار زیاد و مفید خواهد بود.

حسین‌جمال در خصوص نفرات شرکت کننده در این دوره بازآموزی بیان کرد: با اطلاع رسانی صورت گرفته و با توجه به اینکه این کارگاه آموزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، 65 نفر از مربیان فعال سراسر استان برای حضور در این کلاس ثبت نام کرده و در این دوره آموزشی شرکت کردند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم عنوان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته با همکاری مجموعه هیئت، این دوره از کلاس‌های تئوری بازآموزی مربیگری در سالن شهید کلهری برگزار شد در حالی که بخش عملی آن در آینده به انجام خواهد رسید.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت برگزاری این دوره آموزشی، تأکید کرد: طبق نامه‌ای که به تمام استخرهای سراسر استان ابلاغ کرده‌ایم، مدیران استخر‌ها مجاز هستند تنها از مربیان حاضر در این کارگاه‌های آموزشی استفاده کنند در غیر این صورت از فعالیت و همکاری آن‌ها ممانعت خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com