کد خبر ۳۳۹۹۳ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۸

ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون ادواری همزمان با سراسر کشور در قم آغاز شد

مسئول واحد آموزش کاردانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از شروع ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون ادواری در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حمیدرضا سمیعی مسئول واحد آموزش کاردانش این اداره با اعلام این خبر افزود: آزمون ادواری آزمونی است که به صورت دوره­ ای برای تعیین مهارت افرادی که به هر نحو ممکن، مهارتی را کسب نموده اند، براساس استانداردهای مهارتی کاردانش مصوب مجموعه هشتم آموزش وپرورش برگزار می ­گردد.

وی ادامه داد: این دروس برنامه آموزشی مهارتی رشته های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که حداقل ٣٢ واحد وحداکثر ٤٤ واحد درسی متغیر است.

سمیعی تاکید کرد: به متقاضیان پس از قبولی در آزمون های کتبی وعملی گواهی نامه مهارت اعطاء می گردد که پس از گذراندن دروس عمومی در آموزش وپرورش می توانند مدرک دیپلم خود را از آموزش وپرورش کسب نماید.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکیwww.azmoonehonar.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است: ثبت نام آزمون از روز سه شنبه ٢٢ دی ماه آغاز می­ گردد و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد آموزش اداره ­کل با شماره تلفن­های ٣٢١١٤٢٥١ و ٣٢١١٤٢٥٠ تماس حاصل فرمایند .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com