کد خبر ۲۶۷۰۳ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
معاون اجرایی مسجد جمکران:

خدمت 5 هزار خادم افتخاری در جمکران

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: کادر اداری مسجد جمکران در نیمه شعبان حضور دارند و 5 هزار خادم افتخاری نیز به زائران خدمت می‌کنند.

به گزارش قم نا ، احمد حاجی‌زاده در جلسه ستاد تسهیلات زائران نیمه شعبان که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان بسیاری از دستگاه‌ها وارد شدند و فارغ از جلسات وارد میدان شده و مشغول کار عملی هستند.

وی با اشاره به برخی از مصوبات برای تمیهدات جشن نیمه شعبان در جمکران گفت: بر اساس مصوبات صورت گرفته جایگاه CNG نزدیک جمکران برای جلوگیری از ترافیک تعطیل خواهد شد.

معاون اجرایی مسجد جمکران با اشاره به حضور تمام وقت کادر اداری مسجد جمکران در نیمه شعبان گفت: 5 هزار خادم افتخاری نیز برای خدمات‌رسانی به زائران حضور دارند.

وی برقرای امنیت در مسجد جمکران را بسیار مهم دانست و بیان کرد: در خصوص مسئله امنیت مسجد جمکران در نیمه شعبان باید به صورت کامل مشخص شود که چه کسی عهده‌دار مسئولیت است.

حاجی‌زاده ادامه داد: برای برگزاری جشن نیمه شعبان رایزنی با مسئولان ملی صورت گرفته و نیروی انتظامی نیز تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا مشکلات را به کمترین حد ممکن برساند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com