کد خبر ۲۶۷۰۶ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸

چاپ چندین هزار نقشه و بوروشور برای راهنمایی زایران نیمه شعبان در قم

مدیرکل روابط عمومی و مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زایران نیمه شعبان، گفت: چاپ و توزیع چندین هزار نقشه و بوروشور برای اطلاع رسانی زایران نیمه شعبان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش قم نا ، سید رضا طباطبایی یکشنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی تسهیلات زایران نیمه شعبان در سالن جواد الائمه (ع) استانداری، اظهار داشت: تاکنون این کمیته سه جلسه در دفتر روابط عموی استانداری و مسجد مقدس جمکران برگزار کرده و مصوبه های خود را به دستگاه های اجرایی ابلاغ نموده است.

وی با بیان اینکه مساله بروز رسانی نقشه های راهنمای زایران اصلی ترین مشکل این کمیته محسوب می شود، افزود: این کمیته در تلاش است، بهترین نقشه ها را تهیه و در بین زایران توزیع کند، تا راهنمایی های بهتری را به آنها ارایه دهد.

طباطبایی همچنین از آماده سازی نقشه های ترافیکی مسجد مقدس جمکران با هماهنگی روابط عمومیهای استانداریهای سراسر کشور خبر داد، و افزود: این نقشه ها از طریق خبرگزاری های استانی، نشریه ها و جراید محلی در اختیار زایران قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی جمکران قرار است، نقشه هایی را دراختیار روابط عمومی استانداری برای ارسال به روابط عمومیهای استانداریهای کل کشوربگذارد، افزود: در حال حاضر یک ستاد خبری در جمکران فعال شده و یک ستاد خبری دیگر نیز ویژه ستاد تسهیلات برای جمع بندی و اطلاع رسانی درخصوص آخرین فعالیت های کمیته های این ستاد آماده شده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com