کد خبر ۲۶۷۸۴ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶

تکذیبه دانشگاه علوم پزشكی استان قم در خصوص توهین ایرانی خواه به اهالی نیروگاه و امامزاده ابراهیم

ایرانی خواه پیگیری حقوقی کامل این شایعه را که هدفی جز تخریب جلسات خیرین سلامت و ایجاد تفرقه و به تعطیل کشاندن جلسه را ندارد حق خود می داند.

به گزارش قم نا ، آقای دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشكي استان قم پیام توهين به مردم منطقه نيروگاه و امامزاده ابراهيم استان قم را کذب دانسته و از اینکه صحبت ایشان 180 درجه تحریف و منتقل شده ابراز تاسف کردند.

دیروز در برخی از شبکه های اجتماعی مطلبی با عنوان " توهین ایرانی خواه به اهالی نیروگاه " در حال انتشار بود ، در این پیام ایشان اهالی شهید پرور این منطقه را بی سواد و دهاتی تشبیه کرده اند ، منبع این پیام به طبع حاضران در جلسه منزل خلیلیان بوده اند.

احمد نامداری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگویی اظهار داشتند:ايشان پیگیری حقوقی کامل این شایعه را که هدفی جز تخریب جلسات خیرین سلامت و ایجاد تفرقه و به تعطیل کشاندن جلسه را ندارد حق خود دانسته و قرار شد امروز با مسوولین حاضر در جلسه راجع به این موضوع صحبت کنند ، ضمنا بهتر است تفرقه اندازان بدانند  ایجاد اختلاف قومیتی و ایجاد نفاق و تفرقه در بین مجاوران و ساکنان شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها جواب نمیدهد.

حال سوال بزرگ اینجاست که هدف از انتشار این مطالب چیست؟ و منشتر کنندگان آن در صورت خلاف واقع بودن دنبال چه غرایضی هستند؟

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com