کد خبر ۲۶۸۲۴ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۸

اجلاس مديران استاني حوزه‌ خواهران آغاز شد

اجلاس مديران استاني حوزه‌هاي علميه خواهران با حضور مدير حوزه‌هاي علميه خواهران کشور در قم آغاز شد.

به گزارش قم نا به نقل از مركز خبر حوزه، معاون ارتباطات و امور حوزه‌هاي علميه خواهران در اين اجلاس از مديران استاني اين نهاد به عنوان فرماندهان سپاه فرهنگي حوزه‌هاي علميه ياد کرد و افزود: مديران استاني بايد شاخص فرهنگي برجسته و قطب‌نماي فرهنگي منطقه خود باشند.
وي با اشاره به اظهار نگراني رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوع فرهنگ خاطرنشان کرد: بايد بنگريم که به عنوان متکفل ترويج فرهنگ و سبک زندگي اسلامي چه کرده‌ايم.
حجت‌الاسلام رسول ابراهيميان خطاب به مديران استاني حوزه‌هاي علميه خواهران گفت: شما کساني هستيد که به علم مشهوريد، نامتان به نيکي بر سر زبان‌هاست، به نصيحت و خيرخواهي معروفيد، به نام روحاني در نظر مردم مهابت داريد، شريفان از شما حساب مي‌برند، ضعيفان احترامتان مي‌کنند، کساني شما را بر خود ترجيح مي‌دهند که احساني به آنها نکرده‌ايد و حق نعمتي بر آنها نداريد و در راه بزرگان حرکت مي‌کنيد. نکند مشغوليت روزمره اداري ما را از رسالتمان غافل کند.
وي با اشاره به وجود مشکلات و تنگناها در زمينه مديريت حوزهاي علميه خواهران گفت: در زمان فزوني مشکلات بايد تلاش‌ها را هم بيشتر کنيم تا با روحيه طلبگي کار کنيم و مشکلات برطرف شود.
لازم به ذکر است اجلاس فصلي مديران استاني حوزه‌هاي علميه خواهران طي روزهاي ششم و هفتم خرداد در استان قم برگزار مي‌شود و طي آن علاوه بر مديران استاني، مسوولان فناوري اطلاعات و مسوولان ساماندهي و نظارت حوزه‌هاي علميه خواهران کشور به بحث با مسوولان مرتبط در ستاد مرکزي اين نهاد مي‌پردازند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com