کد خبر ۲۶۷۶۳ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۲
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

آزمون ورودی مقطع سطح ۴ حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور از برگزاری آزمون کتبی ورودی مقطع سطح چهار (دکتری)‌ حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد احمدی اظهار داشت: این آزمون روز جمعه هشتم خرداد به صورت همزمان در چهار مرکز آزمون در شهرهای قم، تهران، اصفهان و یزد برگزار می‌شود.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون را 400 نفر عنوان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در رشته فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی مقطع سطح چهار در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، گفت: طی این آزمون شرکت‌کنندگان به سئوالات چندگزینه‌ای و تشریحی پاسخ می‌دهند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران مراحل پذیرش طلاب در مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران را شامل آزمون کتبی و مصاحبه علمی دانست و خاطرنشان کرد: نتایج آزمون کتبی ورودی این مقطع در روز دهم تیرماه اعلام می‌شود و مصاحبه‌های علمی از 24 مرداد آغاز می‌شود.

احمدی زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران را 20 شهریورماه عنوان و بیان کرد: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده شاهد اجرای دومین دوره تحصیلی مقطع سطح چهار در حوزه‌های علمیه خواهران هستیم، افزود: در حال حاضر 12 نفر در مقطع تحصیلی سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران در حال تحصیل هستند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تنها دارندگان مدرک تحصیلی سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com