کد خبر ۲۶۸۴۷ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸

همایش پیاده‌روی «روایت مقاومت» در ارتفاعات مرکز هسته‌ای فردو برگزار شد

نخستین کاروان پیاده روی «روایت مقاومت» با شعار «اجازه نمی‌دهیم» در حاشیه غربی مجتمع غنی سازی شهید مسعود علی محمد برگزار شد.

به گزارش قم نا ، نخستین کاروان پیاده  «روایت مقاومت» محور فردو، با شعار «اجازه نمی دهیم» در حاشیه  غربی مجتمع غنی سازی شهید مسعود علی محمدی برگزار شد.

برنامه های این کاروان که از عصر پنجشنبه با حضور در حرم کریمه ی اهل البیت علیهم السلام آغاز شده بود، با سخنرانی محمدحسین حسینی یکتا در مجموعه ی منتظران موعود جمکران ادامه یافت.

کویرنوردی سبک در فاصله ی ارتفاع فدات تا ارتفاعات یوسف و روایت تاریخ پادگان شهدای 19دی و ارتفاعات فردوی هسته ای در کنار بلندی های مصطفی، محل تأسیسات زیرزمینی غنی سازی، از دیگر برنامه های این کاروان در صبح جمعه بود.

حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، استاد اخلاق و نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بر دامنه ی  ارتفاع فدات و سخنرانی درباره مذاکرات هسته ای در جمع کاروان و فتح نمادین این ارتفاع توسط تنی چند از برادران حاضر، پایان بخش این سفر دو روزه بود.

اولین کاروان پیاده ی روایت مقاومت، محور فردو، محصول طراحی مفهومی مدرسه ی شیعی وتر و اجرای میدانی مؤسسه ی فرهنگی طلوع حق بود که با هدف تثبیت ارتفاعات فردو به مثابه یادمان مقاومت هسته ای ملت ایران و ترویج کاروان های روایت هسته ای در سبد سفرهای مردمی، با حضور چشمگیر طلاب، دانشجویان و خانواده ها برگزار شد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com