کد خبر ۲۶۷۵۹ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
با شعار «اجازه نمی‌دهیم»

نخستین کاروان پیاده روایت مقاومت در قم برگزار می‌شود

نخستین کاروان پیاده روایت مقاومت محور فردو، با هدف حمایت از خطوط قرمز امام خامنه‌ای در مذاکرات پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، نخستین کاروان پیاده روایت مقاومت، محور فردو، با هدف حمایت از خطوط قرمز امام خامنه‌ای در مذاکرات هسته‌ای و با شعار «اجازه نمی‌دهیم» در پایان این هفته برگزار می‌شود.

این کاروان متشکل از اعضای باشگاه مخاطبان مؤسسه فرهنگی طلوع حق است که در یک سفر دو روزه به شهر مقدس قم، به زیارت مشاهد مقاومت شیعی در این منطقه خواهند پرداخت.

زیارت حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام، حضور در مسجد مقدس جمکران، غبارروبی از مزار شهیدان حسن طهرانی مقدم و مهدی زین‌الدین، صعود به ارتفاعات یوسف و قرائت دعای عهد بر آن، توجیه ارتفاعات فردو، روایت‌ هسته‌ای بر ارتفاع فدات و دیدار با علماء از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان است.

به گزارش تسنیم، نخستین کاروان پیاده روایت مقاومت، محور فردو، محصول طراحی مفهومی حلقه پویه مدرسه شیعی و‌تر و اجرای میدانی باشگاه مخاطبان مؤسسه فرهنگی طلوع حق است که ذیل برنامه یادمان مقاومت هسته‌ای به عنوان نهمین برنامه کوهپیمایی هسته‌ای در ارتفاعات فردو انجام می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com